Demin
Splatoon als attractie, het enige wat ik dan kom ik ook niet verder dan zoiets als “Maus am Chocolate” ik zie er nog niet een waanzinnige dark ride in verder of op een andere manier een ride.
Starfox qua IP leent zich uitstekend als flying simulator, Zelda tja dat schreeuwt om een ride met een waanzinnige immersive experience, dit IP is zo uitgebreid daar kan je vele kanten mee op, zelfs in de ride zou je de verschillende stijlen van de game zelf kunnen verwerken, hier zie ik echt een waanzinnige darkride in met een massive decor, animatronics en alle elementen wat Zelda zo goed maakt.
In ieder geval met het aantal IP’s wat Nintendo heeft kan je echt jaren vooruit, ook qua aantallen karakters overstijgt het in aantallen wat Disney heeft rondlopen.
Met de juiste marketing, gebruik maken van de juiste IP’s op het juiste moment, al dan niet ondersteund door een nieuwe game zou dit wel eens groot kunnen worden, heel erg groot.
En met Mario hebben ze zeker goud in handen, geliefd als karakter over de hele wereld, iedereen kent wel het karakter dus mijn gevoel zegt gewoon dat ze hier een hit in handen hebben, dit kan gewoon niet mis gaan voor mijn gevoel, of dat gevoel komt omdat ik mijzelf na al die jaren nog steeds met veel plezier Nintendo games speel en die hele cyclus van Nintendo meegemaakt heb en er letterlijk mee ben opgegroeid.