Gisteravond de voor het eerst (en direct ook voor het laatst) de losse avondopenstelling bezocht.
Wat een genot was dat zeg, een Efteling met lekker weer, scherming, donker en gezellige/rustige bedrijvigheid blijft wel heerlijk, er hing een lekkere sfeer en medewerkers leken het over t algemeen ook goed naar hun zin te hebben.
Omdat het erg rustig was ging het op afstand gebied ook prima, beetje zelfde ervaring als de eerste keer dat ik er na de heropening was. Op de paden was er plek zat en meestal ging het wel goed, alleen af en toe had je issues met mensen die strak langs je je willen inhalen etc, maar vaak ging het goed, vooral ook omdat je gewoon met weinig mensen te maken hebt.
Het t eerste groepje tiennermeiden achter mij bij DvH snapte het niet totdat de uitleg omgeroepen werd, toen hielden ze zich er redelijk aan. en op het einde bij aquanura zag je her en der wat gedoe omdat alle markeringen gewoon wit leken voor iedereen.
Het valt wel op dat op diverse plekken de corona-meandering alleen maar uitgebreid lijkt te worden, oa bij Max en Moritz lijkt recent weer een heel segment extra aan de al extra meandering gezet te zijn.
ik moet er niet aan denken om die hele rij doorheen te moeten eigenlijk 😅
En dat idee had ik wel bij meer wachtrijen die ik zag (oa de nieuwe meandering die bij Joris erbij is geplaatst bijvoorbeeld).