“Nee tof, doe mij maar zo’n cadeaukaart!”
...zei nooit iemand. Manmanman, wat een compleet geschift beleid. Eerst iedereen een kutdag in het park geven, om vijf uur mag je de wachtrijen niet meer in, na 7 uur is er dan opeens niemand meer want dat kost 25 euro bovenop je bezoek of je nou verblijfsgast bent of niet, als bedrijf tot de conclusie komen dat dit m ook niet echt is, en vervolgens lekker die €25,- van de gasten die wel wilden betalen en komen in je zak steken.
Wat een blunderend bedrijf. Ik zie ze op kantoor al zitten: “Als we verdorie die 20+K gasten maar binnen de poorten houden! Oh trouwens, kort die Raveleijn show ondertussen maar ff in tot de slechtste show die we hier ooit in die prachtige decors hebben gehad. Als we maar geld binnen halen!”
Natuurlijk chargeer ik hierboven enigszins, maar als ik het even mag samenvatten in de woorden van Brigitte Kaandorp: dit, dames en heren, dit is een stelletje graaiers en snaaiers.
edit:
gjee Als mensen geen cadeaukaart willen kunnen ze per individueel geval een andere oplossing bieden. Die mensen krijgen hun geld gewoon terug, je moet er alleen even om vragen.
Ja, en dat is dus net wat de Efteling zo klantONvriendelijk maakt. Geef verdorie je gasten hun geld terug en hou ze te vriend. Efteling snapt het niet hoor.