Dream_wizard Rare vraag... Maar zouden ze ook de diepte in kunnen met zo'n Spiderman?
Alles kan - in principe is Geister Rikscha bovenaan een berg gebouwd en kunnen ze best de diepte ingaan op dat punt, alleen kan dat wel eens riskant worden voor de stabiliteit van de daarnaast gelegen gebieden (tijdens de werken).
Vlak ernaast grenst Ling Bao/Mandschu en River Quest/Feng Ju Palace - en nog wat andere gebouwen. Dus die omgeving is vrij dicht bebouwd.
Dat uitgraven kan, maar hoe dichter bij andere gebouwen men zit, hoe riskanter het wordt om ver in de diepte te gaan. Tegenwoordig kan er wel veel, dus ik vermoed dat dat wel gewoon zo gedaan kan worden. Ik denk ook dat mocht men beginnen aan dit gebied, dat we van Feng Ju Palace, Mandschu en de rest van het Aziatische deel afscheid gaan moeten nemen (en dat een groot deel van het station van de Colorado Adventure ook verdwijnt, met name de huidige uitgang).
Of ze heel diep de grond in gaan gaan, weet ik niet... afgraven van grond is zeer duur, maar ik wil het ook niet volledig afschrijven. Er is in ieder geval best een oppervlakte beschikbaar als ze het hele Aziatische gedeelte (met uitzondering van Ling Bao, ik vermoed niet dat dat snel gesloopt zal worden) aan willen pakken.
Wat ze er ook willen doen, ik vermoed niet dat Geister Rikscha en Feng Ju Palace in 2028 er nog staan.