Idol Ik vermoed dat we de eerste jaren nog niets groots gaan moeten verwachten. Er zat zo'n 5-6 jaar tussen Klugheim en Rookburgh, en de eerste spade voor Rookburgh (en eerste sloop) was al gebeurd voor Klugheim open ging.
Gezien we nu amper wat beweging zien in het park - buiten in Berlin, maar daar verwacht ik geen grote attractie - vermoed ik dat de eerstvolgende grote attractie nog wel een tijd op zich zal laten wachten. Ik verwacht pas in 2027-2028 een grote nieuwe attractie.
Ik vermoed dat we de komende jaren, zoals @Eftelflags aangeeft, gaan zien dat de dinnershow een nieuwe plek krijgt (en het 4D-theater is daar inderdaad een perfecte kandidaat voor, want dat is ondertussen enorm gedateerd). Crazy Bats is met minimale investeringen tot stand gekomen, dus ik vermoed dat we ineens afscheid gaan nemen van Crazy Bats, Hollywood Tour (die nu dus al RIP is) en gebouw zelf. Ik vermoed overigens ook dat de monorail gaat verdwijnen, al dan niet tijdelijk, wanneer de werken daar van start zouden gaan.