Wat een heerlijk verslag, de grandeur druipt er gewoon vanaf, en dat is precies ook waar het hotel op mikt.
Jammer van je ervaring met je verjaardag dat vanuit de receptie daar niet lekker op ingehaakt is, maar dat schaar ik even onder de kinderziektes die in het begin kunnen voorkomen, geef het meer tijd en zal ook dat soort details helemaal in de systemen zitten van de medewerkers.
Het koffertje met de kikker, tja als liefhebber is dat zeker een gemis, ik voel je pijn, aan de andere kant snap ik die keiharde grens ook wel weer.
Zeker met de die hard fans, geef ze een vinger en ze willen de hele hand, hebben ze de hele hand dan willen ze de arm er ook nog bij tot aan de schouder.
Maar verder lees ik in je verslag wel dat de medewerkers waar ze kunnen (en ook weet van hebben) net dat stapje meer zetten en dat zie je niet vaak in Nederland gebeuren.
Valet parking, even een paraplu aanreiken als het regent als je uit je auto stapt zag ik ook ergens voorbij komen.
Een luxe diner van tig gangen en dan ook nog de tijd krijgen om een pauze te houden, je glas bijgevuld te krijgen om daarna zover ik het kan lezen bij je zonder enige stress verder te genieten van de avond, en ook nog eens de keukenbrigade opgetrommeld krijgen.
Dat zijn toch on-Nederlandse zaken die gebeuren en dat bedoel ik positief.
Zelf zal ik niet gauw in het hotel gaan slapen, maar als ze dit nivo volhouden en waarschijnlijk nog gaan tweaken hier en daar dan heeft de Efteling een dikke hit te pakken, iets waar geen naadje van een pre-fab element tegenop kan om roet in het eten te gooien. 😃