Leuk uitgebreid verslag! Onlangs zaten wij nog te twijfelen of we ons nachtje slapen in Bosrijk zouden omboeken hiervoor, echter gaan we het toch voor een ander keertje houden.
Dat ze je niet zomaar een handgeschreven briefje geven voor je verjaardag… Tja. Ik weet dat je als ‘extra’ een soort verjaardagsarrangement kan bijboeken. Heb dit in het verleden al is gedaan, waarbij ze onze kamer hadden versiert met slingers en Efteling vlaggetjes (die je mocht meenemen als je wou) met daarbij nog een slagroomtaart. Dan kregen we wel reactie van hotelpersoneel bij het inchecken. Maar een gewone ‘gelukkige verjaardag’ krijgen bij ontvangst lijkt mij geen onmogelijke klus neem ik aan. Ik weet nog goed dat ik zowel in Amsterdam bij een verjaardag en in Orlando bij onze huwelijksreis spontaan een versierde kamer of een persoonlijk kaartje door gewoon bij mededelingen de reden van boeking te schrijven…
Je was precies wel echt uit op dat koffertje hè? Ik zou na een eerste poging het al hebben laten vallen. Ikzelf heb wel kinderen die het beide bij een boeking zouden kunnen krijgen, maar zou niet weten waarom ik speciaal hiervoor zou boeken. Het is een leuke gimmick, maar het zal nog uitwijzen hoelang dit nog zal blijven bestaan. Ik snap je punt wel wat je als volwassene ook wel blij kunt worden van zo iets exclusiefs, maar misschien moet het dan ook niet zo iets exclusief zijn als dit. Vervang die pluche kikker door een exclusief koffertje met bonbons of de nieuwe koek en je hebt twee vliegen in één klap. Je hebt een leuk aandenken (de koffer) en de inhoud is behapbaar voor iedereen zonder enige leeftijd restricties. Eentje per kamer en iedereen blij! In Pairi Daiza krijg je bij een je overnachting ook een goodiebag met Canadese mapple sirop koekjes en een notitieboekje + pen van het resort. Gretig opgegeten tijdens ons verblijf en de pen en notitieboek worden nog steeds gebruikt. Die koekjes waren ook te koop in shop overigens.