Michael Er staat notabene een symbool van een plant achter, hoeveel duidelijker wil je het hebben?
Gewoon eerlijk zijn over hetgeen je krijgt. Dat is duidelijkheid. Ik ga niet nogmaals alle trucjes opsommen die ik in mijn post hierboven al aangeef, maar specifiek dat symbool van een plant is bewust heel klein en iel waardoor die wegvalt.
Ik vind het verder helemaal prima dat de plantaardige variant meer aandacht krijgt, maar de manier waarop is niet "heel duidelijk" zoals je beweert. Daar is geen discussie over mogelijk, je kan erachter staan dat de Efteling het op deze manier doet, prima. Maar het is bewust op een niet duidelijke manier gedaan om een verandering te weeg te brengen en die verandering ansich bediscussieer ik hier ook niet.
Aurelius Advocaat van de duivel: dit wordt met de vleesvariant sec bezien toch ook niet gedaan? Geen idee welk deel van welk dier daar precies in zit en die schuiven we ook met z’n allen achteloos naar binnen.
Je weet in ieder geval welk dier je eet, want er staat altijd van welk dier het afkomstig is. En een goed restaurant meld zelfs welk deel van rund indien het een rundvleesburger betreft. Hier mist compleet elke verwijzing naar het type burger en dat is niet ok.
Eens overigens dat de afkomst van de ingrediënten ook vaak veel duidelijker mag. Vlees, Vega, Vis, bij burgers in het bijzonder is het de vraag wat je eet... En dat spreekt dan nu gelijk tegen je, in zijn geheel moeten menukaarten eerlijker en duidelijker in mijn ogen. En dat is deze grotendeels, en specifiek bij de burger, niet. Het is vooral gebrek aan eerlijkheidheid en duidelijkheid waar ik hier over val, los van een vega-vlees discussie want daar zit ik heel anders in.
Enfin. Ik bestel eigenlijk nooit een burger dus zal hier niet gauw mee te maken gehad hebben.
Ik ben benieuwd hoeveel terug gestuurd worden trouwens... het zal gezien het gemiddelde smaakpalet hopelijk wel meevallen, maar anders is dat óók verre van duurzaam...