Erik

_Marielle_

nee tuurlijk niet maar nu dat de reis geannuleerd is wat er mee te doen.πŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈ

Jozz Je kunt annuleren, dan krijg je een annuleringsverklaring (waar je vast iets aan hebt als je een annuleringsverzekering hebt).

Reken daar niet al te veel op. Die zijn niet zo soepel met uitkeren....

Njit nee komt wel goed, daar zorgen wij wel voor🍻🍻

• Njit vindt dit leuk.

Na er even over nagedacht te hebben, zou ik ook graag het bedrag terug willen. πŸ™‚

Ik heb zeker nog interesse om mee te gaan volgend jaar, maar dan maak ik dan weer de keuze. πŸ™‚

Hallo

Jammer genoeg ga ik de reis ook moeten annuleren. Ik had er zeer graag bij willen zijn maar de ToverlandFanday is verplaatst naar 25 september 2021, waardoor het voor mij niet meer haalbaar is om deel te nemen aan deze trip. Afwezig zijn op je eigen event zou maar vreemd zijn.

Wie weet tijdens een andere trip dat we elkaar ontmoeten.

Ik dacht dat Arco makkelijk was met het terug storten van het geld?
    Bij een annulering..
    Na bijna 2 weken heb ik nog niks terug gehad.. terwijl het wel belooft was...??

Amber rustig aan, de beste man heeft vakantie en zit momenteel in Duitsland. Hij heeft al aangegeven dat hij het gaat regelen zodra hij terug is.

Amber Na lang erover nadenken en afwegen heb ik besloten om mijn inschrijving terug te trekken.

Amber 8 dagen geleden heb jij gemeld dat je niet mee wilde. Overdrijven is ook een vak πŸ˜‰

Simon Ik heb dezelfde mening en zou ook graag de betaalde som terug willen. Er is een kans dat ik in 2021 er bij wil zijn, maar omdat ik geen idee heb hoe dit jaar er uit zal zien heb ik liever even het geld terug.

Dan heb ik voor @ArcovandenBroek nog een andere vraag;

Ik heb de intentie om in 2021 gezellig mee te gaan, dus vind het prima als m'n inschrijfgeld bij jou blijft staan. Ik kan echter ook nog niet alles voor 2021 overzien. Tot wanneer kan ik alsnog annuleren en mijn geld terug vragen? Dit jaar was de oorspronkelijke inschrijfdeadline in februari. Kan ik van zo'n termijn uitgaan?

Erik Tot wanneer kan ik alsnog annuleren en mijn geld terug vragen? Dit jaar was de oorspronkelijke inschrijfdeadline in februari. Kan ik van zo'n termijn uitgaan?

Lijkt me voorlopig helemaal prima! πŸ™‚

Nu hopen dat naast de drie banen, misschien nog wel meer nieuwe leuks eraan komt voor 2021!
        Nog meer om naar uit te kijken!