Juiste beslissing Arco!
Polen en Oost-Duitsland reis - 20 t/m 25 september 2022 (Datum is verplaatst)
- Bijgewerkt
ArcovandenBroek Indien je er voor kiest om volgend jaar niet mee te gaan, dan krijg je uiteraard je volledige reissom teruggestort.
Weet nog niet wat onze plannen voor volgend jaar zijn. Ik neem aan dat je je alsnog kan aanmelden voor volgend jaar als je er nu voor kiest om het geld terug te laten storten?
Voor nu kiezen we in ieder geval voor geld terug
Correcte beslissing... Arco!
Arco ik vind dat je het echt super hebt geregeld zeg! Ook met het geld en hoe makkelijk je het kan terug krijgen als je niet mee gaat. Je gaat er erg goed mee om!
Ik denk dat de meesten dat ticket wel voor lief kunnen nemen gezien de omstandigheden. Ik zal volgend jaar zeker mee gaan!
Ergens ben ik blij met de duidelijkheid aangezien ik gezien de huidige gang van zaken in de wereld niet graag meeging. Anderzijds vind ik het ook jammer want ik had er tegelijk enorm veel zin in.
Bedankt voor de goede zorgen dit jaar, volgens mij heb je alles gedaan wat je kan om het door te laten gaan, maar het is niet anders. Ik ga zelf annuleren trouwens, volgend jaar September staat mijn huwelijksreis op de planning, zelfs als die in de weken ervoor is kan ik niet mee, wordt een beetje veel anders.
Beste Arco en Sanne,
Bedankt voor dit bericht. Ik sta helemaal achter jullie keuze. Ik begrijp goed dat het een moeilijke beslissing is geweest met veel voors en tegens, maar de wereld is gewoon heel anders vergeleken met september. In mijn ogen maken jullie de juiste beslissing. Niet iedereen zal het daar mee eens zijn, maar ik hoop dat wel iedereen begrijpt dat er een beslissing genomen moest worden (en dat Sanne en Arco nooit iedereen hun zin had kunnen geven).
Bedankt voor al het werk wat jullie er ingestopt hebben en bedankt voor de aankondiging voor volgend jaar. Zoals het eruit ziet, ben ik dan gewoon van de partij en hoop ik op een fantastische reis!
Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt, Arco! Heel begrijpelijk.
Ik denk niet dat ik volgend jaar mee ga, zou je mijn bijdrage willen terugstorten?
Veel dank voor al je inspanningen en al het (extra) regelwerk!
Fijn dat je een knoop hebt doorgehakt Arco, hoe moeilijk die ook was. Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Omdat ik al vliegtickets heb geboekt ga ik dit jaar de trip wel maken en volgend jaar (helaas) niet nog eens mee. Zou je mijn reissom willen terugstorten svp?
Veel dank voor het regelen en als de Corona voorbij is stappen we weer met z'n allen in het busje!
ArcovandenBroek het zal niet voor iedereen de meest leuke beslissing zijn, maar het is momenteel wel de enige juiste.
Njit Weet nog niet wat onze plannen voor volgend jaar zijn. Ik neem aan dat je je alsnog kan aanmelden voor volgend jaar als je er nu voor kiest om het geld terug te laten storten?
Uiteraard!
Goed dat jullie de knoop doorgehakt hebben, het is geen leuke maar wel een begrijpelijke beslissing. Ook wij hebben al vliegtickets en gaan daarom zelf plannen om de reis toch te kunnen maken, daarom zou ik het geld graag terug gestort willen krijgen
Zat er aan te komen, en een logische beslissing. Er is teveel onzekerheid, en dat kun je gewoon niet hebben bij de organisatie van een reis als deze. Verder mijn complimenten voor het regelen tot nu toe; ook met al het overleggen over corona. Ik weet dat sommigen eerder een besluit hadden gewild, maar ik vind het goed dat je de tijd hebt genomen om een weloverwogen beslissing te maken.
Ik denk dat ik mijn inschrijving laat staan en volgend jaar meega, met hopelijk normale omstandigheden. Nog even afstemmen met mijn 'reisgroepje'.
Goede keus @ArcovandenBroek !
Wij weten nog niet wat we volgend jaar doen. Dat gaat nog veel te ver. Kunnen @Fransie en ik het geld terug ontvangen. Dan gaan we een dagje weg in eigen land
begrijpelijke beslissing. in deze tijd is niks zeker helaas. Het is ook een verstandige beslissing om het met een jaar te verplaatsen. Hopelijk is dan alles weer beter en is er dan een toffe trip van te maken.
Helaas had ik de vlucht al geboekt. Maar om dat de vlucht van wizz air weer was verplaats kon ik het bedrag op me wizz air account zetten dus kan kunnen we dat hopelijk volgend jaar dan alsnog gebruiken.
Jammer, maar een meer dan begrijpelijke beslissing, Arco. Ik ben er volgend jaar heel graag bij!
Bedankt voor de duidelijkheid Arco, het is onwijs jammer maar typisch een gevalletje overmacht en ik vind dat je er goed mee om bent gegaan. En hopelijk volgend jaar beter! Voor mij geldt alleen dat ik ook al vliegtickets heb gekocht en daarom volgend jaar niet mee zal gaan, zou je daarom ook aan mij de reissom willen terugstorten?
Zeer goede beslissing!
Ik weet nog niet precies wat mijn plannen zijn voor 2021. Daarom zou ik graag het geld terug ontvangen.
Als volgend jaar de omstandigheden beter zijn en er (net zoals dit jaar) een leuk programma ligt overweeg ik zeker om weer in te schrijven In ieder geval bedankt, je hebt je best gedaan!