Zat er aan te komen, en een logische beslissing. Er is teveel onzekerheid, en dat kun je gewoon niet hebben bij de organisatie van een reis als deze. Verder mijn complimenten voor het regelen tot nu toe; ook met al het overleggen over corona. Ik weet dat sommigen eerder een besluit hadden gewild, maar ik vind het goed dat je de tijd hebt genomen om een weloverwogen beslissing te maken.

Ik denk dat ik mijn inschrijving laat staan en volgend jaar meega, met hopelijk normale omstandigheden. Nog even afstemmen met mijn 'reisgroepje'.

Goede keus @ArcovandenBroek !
Wij weten nog niet wat we volgend jaar doen. Dat gaat nog veel te ver. Kunnen @Fransie en ik het geld terug ontvangen. Dan gaan we een dagje weg in eigen land 😉

begrijpelijke beslissing. in deze tijd is niks zeker helaas. Het is ook een verstandige beslissing om het met een jaar te verplaatsen. Hopelijk is dan alles weer beter en is er dan een toffe trip van te maken.

Helaas had ik de vlucht al geboekt. Maar om dat de vlucht van wizz air weer was verplaats kon ik het bedrag op me wizz air account zetten dus kan kunnen we dat hopelijk volgend jaar dan alsnog gebruiken.

    Jammer, maar een meer dan begrijpelijke beslissing, Arco. Ik ben er volgend jaar heel graag bij!

    Bedankt voor de duidelijkheid Arco, het is onwijs jammer maar typisch een gevalletje overmacht en ik vind dat je er goed mee om bent gegaan. En hopelijk volgend jaar beter! Voor mij geldt alleen dat ik ook al vliegtickets heb gekocht en daarom volgend jaar niet mee zal gaan, zou je daarom ook aan mij de reissom willen terugstorten?

    Robin Oh dat is wel fijn. Ik hoop de ene vlucht nog over te zetten naar volgend jaar. Wellicht door omstandigheden wordt alles misschien wel weer geannuleerd en omgezet naar een voucher.
    Maar goed beter alvast wat geprobeerd te hebben :-)

    • Robin heeft hierop gereageerd.

      Ik weet nog niet precies wat mijn plannen zijn voor 2021. Daarom zou ik graag het geld terug ontvangen.

      Als volgend jaar de omstandigheden beter zijn en er (net zoals dit jaar) een leuk programma ligt overweeg ik zeker om weer in te schrijven 🙂 In ieder geval bedankt, je hebt je best gedaan!

        Arco en Sanne heel erg bedankt voor al jullie inspanningen en al het regelwerk!

        Omdat onze plannen zover blijven staan en volgend jaar nog ver weg is met alle toestanden zouden we (ik en broer Willie) het geld graag terug ontvangen.. Mocht het anders worden kunnen we altijd nog weer aanmelden.

        Jammer de bammer, maar respect voor dit besluit.

        Plan was al om met eigen vervoer te gaan, en wellicht gaan we ook gewoon. Ik zou ook graag het geld terug ontvangen Arco.

        SanneW eigenlijk heb ik het dus nu ook in een forum van een voucher. ben der wel blij mee had me er al bij neergelegd mocht het niet door gaan dat ik dit deel kwijt zou zijn Maar nu dus niet. en hopelijk vliegt wizz air volgend jaar ook gewoon richting pole. en kam ik het bedrag dan gebruiken,

        Eén voordeel van het uitstellen is dat Aqualantis dan waarschijnlijk ook wel open zal zijn en met misschien nòg wel een extra achtbaantje.

        Zeker een spijtige zaak, maar zeer begrijpelijk. Alvast beide bedankt voor de moeite en inzet! Het is nog afwachten wat de toekomst brengt van het virus, maar normaal zijn de plannen volgend jaar in september een grote reis te plannen. Dus voorlopig kies ik dus ook voor het geld terug te krijgen.

        Beste Arco & sanne heel jammer dat de reis niet door gaat maar het is een wijselijk besluit
        en aangezien ik nog niet weet wat ik volgend jaar ga doen kies ik graag om geld terug te krijgen

        Marvin Goed dat jullie de knoop doorgehakt hebben, het is geen leuke maar wel een begrijpelijke beslissing. Ook wij hebben al vliegtickets en gaan daarom zelf plannen om de reis toch te kunnen maken, daarom zou ik het geld graag terug gestort willen krijgen 🙂

        Dit dus. 🙂

        Ik ben zelf nog niet zo lang actief op dit forum, maar dit zag er mij een hele toffe reis uit.
        Misschien dus voor mij een voordeeltje dat ik dus nog mee kan volgend jaar. (Denk er zeker over na.)
        Wel spijtig voor iedereen die zich had ingeschreven en zeker voor zij die al vliegtickets hadden natuurlijk

        Verstandige keuze, Arco, balen wel. Aangezien ik mijn vliegticket al gekocht heb zou ik ook graag het geld terug gestort willen krijgen. Bedankt voor al het werk!

        Robin Helaas had ik de vlucht al geboekt. Maar om dat de vlucht van wizz air weer was verplaats kon ik het bedrag op me wizz air account zetten dus kan kunnen we dat hopelijk volgend jaar dan alsnog gebruiken.

        Hier hetzelfde.... al kunnen wij wel een full refund aanvragen (wat we dus ook gaan doen).

        Arco & Sanne, het is jammer dat jullie deze keuze hebben moeten maken, maar ik denk wel dat het de juiste is. Wat in het vat zit, verzuurd niet 😉 Al weten we nu nog niet wat onze plannen voor volgend jaar zijn (maar dat had mijn egaa ook al getikt, zie ik).

        #DreamNowTravelLater

        Jammer maar begrijpelijk, evengoed bedankt voor alle moeite.

        Helaas valt de Toverland Fanday binnen de nieuwe data en daar zal ik toch aanwezig moeten zijn.
        Dus bij deze vraag ik het geld ook terug :/

        Jammer maar het zat er aan te komen en denk ik de juiste beslissing. Omdat ik al een retour vlucht heb ga ik proberen de reis dit jaar met een subgroepje te maken en ontvang ik graag mijn geld terug.
        Bedankt voor al het regelwerk in elk geval. Daar zal behoorlijk wat tijd in hebben gezeten!