Ik ben zelf nog niet zo lang actief op dit forum, maar dit zag er mij een hele toffe reis uit.
Misschien dus voor mij een voordeeltje dat ik dus nog mee kan volgend jaar. (Denk er zeker over na.)
Wel spijtig voor iedereen die zich had ingeschreven en zeker voor zij die al vliegtickets hadden natuurlijk
Polen en Oost-Duitsland reis - 20 t/m 25 september 2022 (Datum is verplaatst)
Verstandige keuze, Arco, balen wel. Aangezien ik mijn vliegticket al gekocht heb zou ik ook graag het geld terug gestort willen krijgen. Bedankt voor al het werk!
Robin Helaas had ik de vlucht al geboekt. Maar om dat de vlucht van wizz air weer was verplaats kon ik het bedrag op me wizz air account zetten dus kan kunnen we dat hopelijk volgend jaar dan alsnog gebruiken.
Hier hetzelfde.... al kunnen wij wel een full refund aanvragen (wat we dus ook gaan doen).
Arco & Sanne, het is jammer dat jullie deze keuze hebben moeten maken, maar ik denk wel dat het de juiste is. Wat in het vat zit, verzuurd niet Al weten we nu nog niet wat onze plannen voor volgend jaar zijn (maar dat had mijn egaa ook al getikt, zie ik).
#DreamNowTravelLater
Jammer maar begrijpelijk, evengoed bedankt voor alle moeite.
Helaas valt de Toverland Fanday binnen de nieuwe data en daar zal ik toch aanwezig moeten zijn.
Dus bij deze vraag ik het geld ook terug :/
- Bijgewerkt
Jammer maar het zat er aan te komen en denk ik de juiste beslissing. Omdat ik al een retour vlucht heb ga ik proberen de reis dit jaar met een subgroepje te maken en ontvang ik graag mijn geld terug.
Bedankt voor al het regelwerk in elk geval. Daar zal behoorlijk wat tijd in hebben gezeten!
@ArcovandenBroek ondanks dat ik volgend jaar graag wel mee wil, kan ik nu niet zeggen of dat financieel ook lukt.
Door die corona crisis zitten we momenteel op mijn werk midden in een reorganisatie en er gaan zeker 24 mensen uit deze eerste ontslag ronde. Wie hier bij zitten is momenteel nog onbekend. Ik wil dus graag mijn geld ook terug.
Maar als alles weer verbeterd, dan hoop ik mij voor volgend jaar graag opnieuw weer aan te kunnen melden.
Jammer dat de reis dit jaar niet doorgaat, maar het was wel te verwachten. Wat betreft volgend jaar, daar ben ik nu nog niet over uit of ik mee ga, en of dat gaat lukken. Bij deze zou ik dan ook graag het geld terug willen krijgen. In ieder geval bedankt voor alle moeite, want er komt toch heel wat bij kijken. Petje af!
_Marielle_ Jammer dat de reis dit jaar niet doorgaat, maar het was wel te verwachten. Wat betreft volgend jaar, daar ben ik nu nog niet over uit of ik mee ga, en of dat gaat lukken. Bij deze zou ik dan ook graag het geld terug willen krijgen. In ieder geval bedankt voor alle moeite, want er komt toch heel wat bij kijken. Petje af!
Wat zij zegt
Maar toch top dat je alle moeite erin steekt, wordt wel gewaardeerd aan alle kanten.
Jammer guys, echt heel erg jammer
Laten we er volgend jaar alsnog een vette trip van maken! Ik ben van de partij!
Ik begrijp, ondanks dat ik het echt heel jammer vind, deze beslissing. Op dit moment de enige juiste. Aangezien ik nog niet 100% weet hoe mijn 2021 er uit gaat zien, zou ik toch graag gebruik maken van de refund. Hopelijk ben ik er in september 2021 toch bij, maar dan meld ik mij gewoon weer aan.
Wel jammer, maar jullie hebben de juiste beslissing genomen, hoe moeilijk deze ook is!
Thijs82 Ik weet nog niet precies wat mijn plannen zijn voor 2021. Daarom zou ik graag het geld terug ontvangen.
Als volgend jaar de omstandigheden beter zijn en er (net zoals dit jaar) een leuk programma ligt overweeg ik zeker om weer in te schrijven
In ieder geval bedankt, je hebt je best gedaan!
Verder sluit ik me bij mijn reis/kamergenoot aan, en zou graag ook het geld terug ontvangen!
Dag Arco en Sanne
Een bedankje eerst en vooral voor het georganiseer en je getoonde flexibiliteit en inzet. En al is het voorlopig voor niets geweest, volgend jaar gaan er ongetwijfeld nog steeds veel geïnteresseerden zijn (waaronder ik).
Maar omdat plannen voor volgend jaar nog onzeker zijn en ik het geld momenteel goed kan gebruiken vraag ook ik mijn betaalde bedrag voorlopig terug.
Zijn er ook mensen die wel een vliegticket hebben geboekt maar niet van plan zijn om nog te gaan nu dat het verplaatst is naar volgend jaar?
_Marielle_ ik hebben er ook nog 2 in de aanbieding.
Ik denk de naamsverandering veel duurder is dan de ticket ....
Beste Arco en Sanne,
Wat hebben jullie een moeilijke keuze moeten maken, zeker met zoveel mensen, zoveel wensen...
Marloes en ik kijken al uit naar volgend jaar! Hoogstwaarschijnlijk zijn we er volgend jaar gewoon bij, maar toch zouden we graag ons geld terugkrijgen.
Ja dat weet ik wel zeker. Maar even een oplossing bedenken wat we met die tickets doen, ik denk maar voor lief nemen.
_Marielle_ bieden ze geen voucher of refund?