- Bijgewerkt
Mijn vrouw en ik zijn een paar weken geleden naar Phantasialand geweest en hebben een nacht geslapen bij FLY. We hebben een heel leuk weekend gehad. Het is goed geregeld en kwalitatief ook perfect.
Op voorhand krijg je veel informatie over je verblijf dus je komt goed voorbereid aan in het park en hotel.
De cabine is niet groot, maar het heeft alles wat je nodig hebt voor een nacht. Wij hadden in de badkamer inderdaad geen zicht in het park, maar ik vraag me af of dat mogelijk is. Alle kamers staan met de voordeur richting het thema gebied.
De fastpassen voor Fly zitten gewoon bij de boeking. Hier hebben wij niet om hoeven vragen. Ook boek je half pension, dus ontbijt en diner bij Uhrwerk. Na sluitingstijd mag je als hotelgast nog tot 00:00 uur in het thema gebied FLY rondlopen ( attracties en rest park zijn uiteraard gesloten).
Wij vonden het wel echt de moeite waard om hier te verblijven! Dus ik ben benieuwd naar je keuze.
Tip nog on Taron snel te kunnen doen, is voor de opening om 10:00 al in de single rider rij te gaan staan. Dan sla je wel een lange rij over. Wij hadden het geluk dat we naast elkaar mochten, maar dat is dan niet zeker.