Leuk om hier een TR van te zien. Bekenden van ons gaan elk jaar en ik kom toch steeds meer in de verleiding om ook eens te gaan! Zeker na deze TR, want wat ziet het er tof uit het is niet mijn soort muziek over het algemeen, maar ik denk dat de hele setting er omheen er eigenlijk voor zorgt dat je dan alsnog wel een geweldige dag hebt. Dus misschien toch maar eens heen gaan
[TR] Dit is Tomorrowland
- Bijgewerkt
Heel wat jaren geleden eens geweest, wat vond ik het fantastisch! En het is natuurlijk alleen maar mooier geworden, ongelooflijk wat een thema's! Misschien in 2025 maar weer eens proberen om te gaan, hopelijk lukt het om een kaartje te bemachtigen.
Bedankt voor je toffe report Vincent!
Heel gaaf om te zien! Dit staat al best lang op mijn bucketlist.
Na pogingen gedaan tickets te bemachtigen tijdens de voorverkoop en verkoop van dit jaar was het helaas weer niet gelukt. Vorig jaar overigens ook hetzelfde verhaal. Het is net een loterij; je moet geluk hebben om kaartjes hiervoor te kunnen bemachtigen als x honderdduizend in een willekeurige positie in de wachtrij wordt geplaatst. Mocht je nog tips hiervoor hebben, dan hoor ik het graag
Wat een prachtige foto's en leuk verhaal, dank voor de moeite en delen!
Vind het allemaal wat te nep en gemaakt, die mij de authentieke Zwarte Cross maar.
- Bijgewerkt
Ondanks dat het best wel mijn muziek smaak is, heb ik nog nooit echt interesse gehad om naar Tomorrowland te gaan. Mij te druk! Maar... ik vind de aankleding wel altijd heel indrukwekkend!
Wauwwwww gruwelijk tof! Ik zou hier ook wel graag eens naar toe willen en na het zien van je foto's nog meer. Bedankt voor je toffe TR!
Wat ontzettend gaaf en mooie foto's! Weer eens wat anders dan pretparken. Deze TR is genieten!
ASF Na pogingen gedaan tickets te bemachtigen tijdens de voorverkoop en verkoop van dit jaar was het helaas weer niet gelukt. Vorig jaar overigens ook hetzelfde verhaal. Het is net een loterij; je moet geluk hebben om kaartjes hiervoor te kunnen bemachtigen als x honderdduizend in een willekeurige positie in de wachtrij wordt geplaatst. Mocht je nog tips hiervoor hebben, dan hoor ik het graag
Wij hebben ook gewoon geluk gehad.
Omdat je met een account op naam random in de wachtrij wordt gezet vanaf het moment dat 'de lijnen open gaan', moet je inderdaad maar gewoon hopen dat je binnen twintig minuten aan de beurt bent met je toegewezen plek - anders zijn alle kaarten reeds vergeven. Volgens mij gaan de weekendkaarten het hardst.
Je kunt wel meerdere tickets kopen in 1 bestelling (ik geloof maximaal 6) als je eenmaal er doorheen bent, dus als je met een groep gaat en iedereen gaat in de wachtrij staan, verzoveelvoudigt je kans natuurlijk. Wij stonden met zijn 2en in de wachtrij, bij zowel de pre-sale als de worldwide sale, en bij die laatste was het bij een van ons na een kwartier eindelijk bingo.
Geweldig TR van een fantastisch festival! Twee jaar terug hier een heel weekend geweest, echt genieten!
Live Today, Love Tomorrow, Unite Forever!
Prachtige foto's! k woon op wandelafstand van het domein waar Tomorrowland plaatsvind, maar ondanks dat ik Belg ben en dus veel meer kans maak om aan tickets te geraken ben ik er via de officiële weg nooit binnengeraakt dus kocht ik tickets over van mensen die wel aan tickets geraakten. Qua muziek is het toch wel uiteenlopend, van dance, een après-ski hut tot muziek van de 90's. Ook de sfeer is heel ongeëvenaard in vergelijking met andere festivals. Ik probeer er volgend jaar weer bij te zijn!
Quefox_ Dat te druk zijn viel best mee.
Eigenlijk is het door de dag “rustig” aan de 3 grote podia, maar hoe later op de avond hoe drukker het daar is en hoe rustiger de kleinere podia worden.
De grotere EDM namen staan dan ook wel op de grote podia. De iets minder commerciële subgenres hebben dan hun toppers op de kleine podia. Maar ik begrijp zeker de vrees voor de drukte, echter is het terrein zo enorm groot en het aantal podia best aanzienlijk dat je dan ook kunt zeggen dat de zwarte cross te druk is.(een totaal ander genre, maar toch nog steeds mijn favoriete festival net voor Tomorrowland)
Gaaf om hier eens een report van te zien! Dit is, net als de eerder genoemde Zwarte Cross, toch wel een festival van de echte buitencategorie. Richt zich in de basis op een soort publiek, maar door de grootsheid en uitgebreidheid interessant voor eenieder. Ik mocht dit jaar werken op de Zwarte Cross en mijn respect voor zulke organisaties is echt enorm gestegen. Wat die aan logistiek verwerken in enkele dagen tijd, ongekend. Des te absurder dat we hier toch regelmatig voorbeelden zien uit de pretpark wereld waar ze dit totaal niet onder de knie hebben, terwijl die toch veel vaker en op meer manieren drukte te verwerken krijgen . Wat een operaties.
Tommorowland is super. Zelfs om er te werken. Sfeer is heel anders als bijv een defcon. tis niet mijn muziek maar de lol maakt een hoop goed
Mich ondanks dat ik Belg ben en dus veel meer kans maak om aan tickets te geraken ben ik er via de officiële weg nooit binnengeraakt
Het maakt niet uit waar je vandaan komt - de tickets worden onder iedereen in de wachtrij verdeeld, geen onderscheid.
- Bijgewerkt
FlyingTimo toch wel, er is een voorverkoop enkel voor buurtbewoners en daarna nog eens een verkoop enkel voor Belgen, daarna is er pas de internationale verkoop