ASF Na pogingen gedaan tickets te bemachtigen tijdens de voorverkoop en verkoop van dit jaar was het helaas weer niet gelukt. Vorig jaar overigens ook hetzelfde verhaal. Het is net een loterij; je moet geluk hebben om kaartjes hiervoor te kunnen bemachtigen als x honderdduizend in een willekeurige positie in de wachtrij wordt geplaatst. Mocht je nog tips hiervoor hebben, dan hoor ik het graag 🙂
Wij hebben ook gewoon geluk gehad.
Omdat je met een account op naam random in de wachtrij wordt gezet vanaf het moment dat 'de lijnen open gaan', moet je inderdaad maar gewoon hopen dat je binnen twintig minuten aan de beurt bent met je toegewezen plek - anders zijn alle kaarten reeds vergeven. Volgens mij gaan de weekendkaarten het hardst.
Je kunt wel meerdere tickets kopen in 1 bestelling (ik geloof maximaal 6) als je eenmaal er doorheen bent, dus als je met een groep gaat en iedereen gaat in de wachtrij staan, verzoveelvoudigt je kans natuurlijk. Wij stonden met zijn 2en in de wachtrij, bij zowel de pre-sale als de worldwide sale, en bij die laatste was het bij een van ons na een kwartier eindelijk bingo.