Ik wil mij ook graag aanmelden, optie 2 en het dinerbuffet graag.

Ik weet niet of er mensen zijn die de dag ervoor nog ergens willen overnachten, maar ik zag dat de kamers in Duinkerken bij Companile erg vriendelijk geprijsd waren. Gelijk even geboekt dus ๐Ÿ‘๏ธ

Nog een leuke update!

We hebben fantastisch nieuws: door de grote hoeveelheid aanmeldingen van clubleden die blijven overnachten, hebben we in samenwerking met Plopsaland geregeld dat we een hotelbar voor onszelf hebben.
    Hier kunnen we na de meetup gezellig samenkomen en zal Pretpark.club een bingo organiseren waarbij je kans maakt op geweldige prijzen, waaronder een hoofdprijs gesponsord door Plopsaland!

Let op: de bar is alleen toegankelijk voor deelnemers die overnachten of gekozen hebben voor de buffetoptie, drankjes zijn gedurende de bingo en de rest van de avond voor eigen rekening.

Ben toevallig paar jaar bingo kampioen geweest op de camping. Dus bloed fanatiek!

Audrey Ben toevallig paar jaar bingo kampioen geweest op de camping. Dus bloed fanatiek!

Dat heb je zeker niet van jouw vader! :-P

Wat een gave update! Ook veel zin in en ook hier een fanatiekeling! ๐Ÿ˜‰

Ik heb geen reactie van @David meer gehad, dus voor mij wordt het optie 4 met buffet. Ik hou me aanbevolen om een kamer te delen met een of meerdere mensen

Japio Vooral voor de duidelijkheid, het Buffet zit standaard al bij optie 4 (bij elke optie waarbij je kan slapen).

We hebben nog even de tijd, dus mocht er een kamergenoot komen, of je toch bij andere op de kamer erbij kan passen we het gewoon aan.

14 dagen later
        7 dagen later
        9 dagen later

Ik zou ook graag mee willen naar de meet-up met optie 4.

Ik vind het super jammer, maar we moeten helaas afzeggen. Gelukkig voor Marielle dat ze nu alle kans op de bingo prijzen heeft!