Ronald66 Er zal wel een revenue management achter zitten inderdaad, en de stock aan 40% tickets zal wel vooralsnog voor groepen gereserveerd zijn voor die dag.

@Marita en ik kunnen ons niet inschrijven voor de meeting ivm de onduidelijkheid van m'n rooster tijdens de opleiding die ik nu volg voor werk. Mocht ik nou toch vrij zijn dat weekend dan boeken wij los een verblijf via Plopsa zodat we toch nog een beetje kunnen aansluiten, of er moet toevallig een afzegging zijn tegen die tijd of iets dergelijks πŸ™‚

Ik zou het tof vinden om mee te gaan, samen met zoon. We wachten echter zijn schoolrooster nog even af, dat krijgt hij half augustus.
Als we meegaan, komen we met de camper en gaan we kamperen op de Plopsa Camping.

Ik wil ook graag mee, met optie 2!

Edit: Ik zou ook eventueel open staan voor een overnachting, maar dan zoek ik wel een kamergenoot πŸ™ƒ

Ik wil mij ook graag aanmelden, optie 2 en het dinerbuffet graag.

Ik weet niet of er mensen zijn die de dag ervoor nog ergens willen overnachten, maar ik zag dat de kamers in Duinkerken bij Companile erg vriendelijk geprijsd waren. Gelijk even geboekt dus πŸ‘οΈ

Nog een leuke update!

We hebben fantastisch nieuws: door de grote hoeveelheid aanmeldingen van clubleden die blijven overnachten, hebben we in samenwerking met Plopsaland geregeld dat we een hotelbar voor onszelf hebben.
    Hier kunnen we na de meetup gezellig samenkomen en zal Pretpark.club een bingo organiseren waarbij je kans maakt op geweldige prijzen, waaronder een hoofdprijs gesponsord door Plopsaland!

Let op: de bar is alleen toegankelijk voor deelnemers die overnachten of gekozen hebben voor de buffetoptie, drankjes zijn gedurende de bingo en de rest van de avond voor eigen rekening.

Ben toevallig paar jaar bingo kampioen geweest op de camping. Dus bloed fanatiek!

Audrey Ben toevallig paar jaar bingo kampioen geweest op de camping. Dus bloed fanatiek!

Dat heb je zeker niet van jouw vader! :-P

Wat een gave update! Ook veel zin in en ook hier een fanatiekeling! πŸ˜‰