Marco Audrey Dan ken jij @_Marielle_ nog niet goed, dat is zo'n beetje de grootste bingohooligan die ik ken π
Eduard Audrey Ben toevallig paar jaar bingo kampioen geweest op de camping. Dus bloed fanatiek! Dat heb je zeker niet van jouw vader! :-P
Japio Ik heb geen reactie van @David meer gehad, dus voor mij wordt het optie 4 met buffet. Ik hou me aanbevolen om een kamer te delen met een of meerdere mensen
Tonnie Japio Vooral voor de duidelijkheid, het Buffet zit standaard al bij optie 4 (bij elke optie waarbij je kan slapen). We hebben nog even de tijd, dus mocht er een kamergenoot komen, of je toch bij andere op de kamer erbij kan passen we het gewoon aan.
Audrey Ik vind het super jammer, maar we moeten helaas afzeggen. Gelukkig voor Marielle dat ze nu alle kans op de bingo prijzen heeft!
_Marielle_ Audrey Ah heel jammer dat jullie moeten afzeggen! Haha we zullen zien of ik er met alle prijzen mee vandoor ga, ik gun iemand anders ook een leuke prijs hoor!
John Audrey Zonde! Maar helaas π Thijs101 Jazeker! Ik heb je op de lijst gezet. Als je zorgt dat je betaling op tijd bij ons binnen (uiterlijk 15 september) is en je op het afgesproken tijdstip aanwezig bent bij Plopsaland dan ga je vast en zeker een fijne dag beleven en ben je welkom ππ»
Thijs101 Hallo, ik ben nieuw op deze site. Ik vroeg me af als het nog mogelijk is om mij ook in te schrijven om deel te nemen aan dit evenement? Ik zou gaan voor optie 2
Charlatan @Japio nog interesse om een kamer te delen? We willen ons inschrijven maar kunnen dan net zo goed een kamer van drie doen. Laat maar weten!
bakvorm Ik ga ook mee en @Charlatan word mijn kamergenoot Zal leuk zijn als @Japio ook mee gaat dan kunnen we misschien met zen drieΓ«n op 1 kamer Dus bij deze optie 5 of 6 π
Japio bakvorm daar sta ik zeker voor open! Nog ff onder voorbehoud, want een kleine steekproef om te zien of de klik er is lijkt me goed π ff dm'en op insta? @jaapcg en dan zie ik wel een bericht verschijnen!