Niek een openbare parkeerplaats is voor iedereen , dat jij probeert er van te maken dat het voor de buurt bedoelt is daar gaat het fout. In het geval van de omgeving van Bobbejaanland zijn er enorm veel openbare parkeerplaatsen mede vanwege de aanwezigheid van dit park.
Daarom vind ik dat je iemand niet hoeft aan te spreken op het forum omdat hij/zei niet hetzelfde doet wat jij zou doen , immers hebben we nou eenmaal ook niet allemaal dezelfde inhoud in onze portefeuille en dat word hier ook nog wel eens vergeten.
In Kaatsheuvel liep het vroeger de spuigaten uit en heeft de gemeente actie ( moeten ) ondernemen om dit de kop in te drukken. Dat is in Lichtaart niet nodig omdat ze echt enorm veel parkeerruimte hebben.
Verder vind ik het spijtig dat je een klein deel van mijn tekst pakt en de onderbouwing eronder links laat liggen.
Ik heb flink geld afgerekend voor een afbrokkelende parkeerplaats van een camping en heb er als kado 2 gaten in mijn kenteken aan over gehouden mede omdat dit parkeerterrein niet eens vakken etc heeft. Zet hem maar gewoon ergens neer en het komt vanzelf wel goed is de instelling bij BBJ. Er staat alleen iemand bij de ingang van het parkeerterrein om geld te innen en vanaf dat moment is ieder voor zich.De wachtrijen in het park waren overigens niet langer als 20minuten dus van drukte was nauwelijks sprake.
Mijn advies : Wil je om wat voor reden dan ook
liever buiten het park parkeren? Gewoon doen. Jij hebt er net zo goed recht op. Moet ik anders tijdens de Tilburgse Kermis of tal van andere evenementen ook mijn beklag gaan doen omdat mensen de parkeergarages niet gebruiken? Als je in de omgeving woont van pretparken weet je dit , net als wanneer je naast Schiphol zou wonen en al helemaal net als ik in Tilburg weet je dat dit dingen zijn die erbij horen.