Ik vind het stiekem jammer dat er nog steeds goedkopere varianten worden aangeboden. Ik heb het idee dat je met de abonnementhouders die bereidt zijn wat meer te betalen voor hun pasje in combinatie met het aantal consumpties dat die kopen net zoveel dan wel niet meer zou kunnen verdienen als Efteling zijnde. Grote voordeel dat daar dan ook nog eens bijkomt is dat je dan een aanzienlijk deel van 5 miljoen bezoekers weer beschikbaar hebt voor losse kaartjes en verblijfsgasten. Wat ik zelf ga doen weet ik nog niet helemaal zeker, het zal vast Plus of Premium worden maar dat is een beetje afhankelijk van wat de mensen gaan doen waarmee ik vaak in het park te vinden ben.
Nou geven de mensen waarmee ik vaak in het park ben met alle liefde wat meer uit voor een lunch of diner in het park, en dat is vast niet het geval voor alle abonnementhouders dus ik snap het ergens wel dat ze ook nog 2 goedkopere varianten aanbieden. Het voelt nu alleen een beetje aan alsof er van alles veranderd maar stiekem veranderd er eigenlijk helemaal niet zoveel.
Het was in ieder geval weer een vermakelijk dagje in Pretparkland!