John En we roepen hier veel over de sneak preview van Danse Macabre, maar hier is nog niks over geroepen of aangekondigd.
Nee, maar er staat wel duidelijk bij dat event dat het om een sneak preview kan gaan. DM is de enige mogelijkheid de komende jaren dit te doen. (met het idee dat een volgende nieuwe attractie nog enkele jaren duurt, die moet immers nog gebouwd worden)
De timing van de nieuwe abovormen maakt echt wel dat dit de eerste sneak preview wordt.
Ik geloof ook niet dat ze voor 100.000+ abo’s dat nog verzorgen zoals ik eerder aangaf. Hoe wil je dat doen en hoeveel chaos wil je creëren?
Ik vergeleek de situatie van het openstellen van de premium abovorm in juni die beperkt is al met het bestellen van concertkaartjes voor een populair concert, zoiets gaat zo’n sneakpreview aanmelding natuurlijk ook worden.
Puur geluk of je dan toegang hebt, vastlopende sites, ongekende en onbegrijpelijke digitale wachtrijen en een hoop zure reacties. We hebben het al eerder gezien bij ik meen een Baron. En toen was de schare abohouders allicht maar de helft van het huidige aantal.
Ik heb er dan ook alle begrip voor dat zo’n preview nog voor een select gezelschap is en zo bijzonder is het eigenlijk ook niet als je er over nadenkt.
Brams Heel interessant bericht. Dit is als ik het wees voor de Efteling idd dan perfect uitgekomen
Kan voor de niet twitteraars een samenvatting gegeven worden wat hier bedacht is door Erwin?