Gefeliciteerd aan de winnaars! Volgens mij had ik ook op de winnaar gestemd maar eerlijk gezegd ben ik al weer kwijt welke drie fotoโ€™s het uiteindelijk geworden zijn. Een aantal van de topscoorders zaten tot laat in de selectie in ieder geval.
Toffe serie aan inzendingen!

Zie je, ik heb een winnende foto ingestuurd ๐Ÿ˜‰ Hartstikke leuk om op een 2e plaats te eindigen met een hele leuke prijs! Wil het toeval ook nog eens dat we 13 april naar Hellendoorn gaan.
Alle stemmers op mijn lente-achtbaan foto, hartstikke bedankt. Ik blijf er lekker op uit trekken met m'n telefoon om zulke foto's te blijven maken. Fijne hobby.

@FlyingTimo Gefeliciteerd met je eerste prijs. Absoluut terecht, want wat een sfeervolle plaat.
@20cent Ook gefeliciteerd! Absoluut een sfeertje.

Je merkt dat het niveau erg hoog lag dit jaar, inderdaad omdat er zoveel mooie plaatjes zijn waar nog geen enkele keer op is gestemd, maar ook omdat de topfoto "maar" 31 stemmen kreeg. Niettemin een duidelijke winnaar, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd aan alle winnaars in deze! Het niveau lag echt hoog dit jaar, ik ben echt verbaasd dat ik de 4e plek wist te pakken, want echt tevreden was ik niet met mijn foto.

Gefeliciteerd aan de winnaars!
    Ben best tevreden met de gedeelde 14e plek.

Iedereen gefelicteerd!!!
    @Audrey @Susanne dankzij jullie foto heb ik in zowel de winter als lente een nieuwe wallpaper voor op m'n telefoon. Naast alle andere mooie foto's stonden jullie voor mij met stip bovenaan. bedankt voor de foto's!!!

Gefeliciteerd aan de winnaars!

Zelf best tevreden met mijn 5de plaats, had ik niet verwacht ๐Ÿ˜ƒ

gefeliciteerd aan iedereen die stemmen heeft mogen ontvangen ๐Ÿ™‚

Gefeliciteerd aan de winnaars! Erg veel mooie foto's dit jaar, de keuze was erg lastig (misschien volgend jaar een top 5?). Ik ben erg tevreden met mijn gedeelde 6e plaats ๐Ÿ™‚

Mooie foto's van iedereen ๐ŸŽ—๏ธ, felicitaties aan de winnaars

Hoewel ik de winnnende foto van @FlyingTimo op mijn shortlist had staan, viel hij uiteindelijk toch af bij mijn top 3. Hoe dan ook, het is een mooie foto! Gefeliciteerd. Ook @Audrey gefeliciteerd met haar tweede plaats!

Ik wil op deze plaats ook even de persoon die op mijn foto gestemd heeft bedanken! Je hebt een goede smaak! ๐Ÿ˜ƒ
      Toch maar even reflecteren op dit alles om te kijken of ik komend jaar weer wat hoger kan scoren. ๐Ÿ™‚

Proficiat aan de winnaars, maar zeker aan alle deelnemers! Hele mooie foto's.

Gefeliciteerd aan de winnaars en iedereen die een foto heeft ingestuurd. Mijn foto is ook verassend hoog geรซindigd. Zaten mooie fotoโ€™s in en hier en daar ook verassende uitslagen. Een foto welke bij mij op plek 4 kwam, en dus vanuit mij net geen punten kreeg eindigde ook met 0 punten. Zo zie je maar dat iedereen een andere smaak heeft

Gefeliciteerd aan de winnaars. Ik eindig met 0 punten dit jaar, dat motiveert om komend jaar beter mijn best te doen.

Proficiat winnaars! Persoonlijk vond ik de foto van @Japio het coolste, vooral om hem op zijn kop te zien! Maar de concurrentie was inderdaad torenhoog. Na het lezen van al de commentaren zou mijn top 3 er wel anders uit gezien hebben dan degene die ik een paar weken geleden heb ingediend ๐Ÿ˜€

@John, ik vind het alleen raar dat de skyline van Mirabilandia nul stemmen heeft, aangezien ik op deze foto heb gestemd. Normaal gezien zou de foto van @Liampie dus ten minste รฉรฉn stem moeten hebben.

Na het nemen van dit screenshot had ik volgens mij direct op de knop 'Breng stem uit' gedrukt:

• John heeft hierop gereageerd.

Gefeliciteerd aan alle winnaars!

Gezien de concurrentie ben ik zeer verrast met een gedeelde 12e plek. Dank aan alle stemmers!

bernd @John, ik vind het alleen raar dat de skyline van Mirabilandia nul stemmen heeft, aangezien ik op deze foto heb gestemd. Normaal gezien zou de foto van @Liampie dus ten minste รฉรฉn stem moeten hebben.

Na het nemen van dit screenshot had ik volgens mij direct op de knop 'Breng stem uit' gedrukt:

Goed dat je dit benoemd hebt en dat je de screenshot gemaakt hebt. Ik heb foto 87 (de laatste foto) par abuis 0 punten gegeven in het overzicht. Maar ik vrees dat ik deze foto simpelweg niet geteld heb. Het klopte namelijk niet. Er zijn 8 stemmen binnen gekomen op deze foto van @Liampie en hij stijgt hierbij van plek 22 naar een gedeelde 14e plaats. Ik ga de openingspost updaten. Excuses!

Ik heb voor de zekerheid de top 10 รฉn alle foto's die ik ook bestempelde als 0 stemmen nogmaals gecontroleerd. Hierin zijn geen wijzigingen meer naar voren gekomen.

Gefeliciteerd aan alle winnaars! ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ