Proficiat aan de winnaars, maar zeker aan alle deelnemers! Hele mooie foto's.
Fotowedstrijd 2023: De uitslag!
Gefeliciteerd aan de winnaars en iedereen die een foto heeft ingestuurd. Mijn foto is ook verassend hoog geëindigd. Zaten mooie foto’s in en hier en daar ook verassende uitslagen. Een foto welke bij mij op plek 4 kwam, en dus vanuit mij net geen punten kreeg eindigde ook met 0 punten. Zo zie je maar dat iedereen een andere smaak heeft
Gefeliciteerd aan de winnaars. Ik eindig met 0 punten dit jaar, dat motiveert om komend jaar beter mijn best te doen.
Proficiat winnaars! Persoonlijk vond ik de foto van @Japio het coolste, vooral om hem op zijn kop te zien! Maar de concurrentie was inderdaad torenhoog. Na het lezen van al de commentaren zou mijn top 3 er wel anders uit gezien hebben dan degene die ik een paar weken geleden heb ingediend
@John, ik vind het alleen raar dat de skyline van Mirabilandia nul stemmen heeft, aangezien ik op deze foto heb gestemd. Normaal gezien zou de foto van @Liampie dus ten minste één stem moeten hebben.
Na het nemen van dit screenshot had ik volgens mij direct op de knop 'Breng stem uit' gedrukt:
Gefeliciteerd aan alle winnaars!
Gezien de concurrentie ben ik zeer verrast met een gedeelde 12e plek. Dank aan alle stemmers!
bernd @John, ik vind het alleen raar dat de skyline van Mirabilandia nul stemmen heeft, aangezien ik op deze foto heb gestemd. Normaal gezien zou de foto van @Liampie dus ten minste één stem moeten hebben.
Na het nemen van dit screenshot had ik volgens mij direct op de knop 'Breng stem uit' gedrukt:
Goed dat je dit benoemd hebt en dat je de screenshot gemaakt hebt. Ik heb foto 87 (de laatste foto) par abuis 0 punten gegeven in het overzicht. Maar ik vrees dat ik deze foto simpelweg niet geteld heb. Het klopte namelijk niet. Er zijn 8 stemmen binnen gekomen op deze foto van @Liampie en hij stijgt hierbij van plek 22 naar een gedeelde 14e plaats. Ik ga de openingspost updaten. Excuses!
Ik heb voor de zekerheid de top 10 én alle foto's die ik ook bestempelde als 0 stemmen nogmaals gecontroleerd. Hierin zijn geen wijzigingen meer naar voren gekomen.
- Bijgewerkt
Gefeliciteerd aan alle winnaars!
Ik kan niet liegen, ik was een beetje teleurgesteld met 0 stemmen, dus hier word ik heel vrolijk van! Bedankt voor de stemmen, en bedankt voor het spotten en fixen van de fout! Nu heb ik wel extra spijt van de typfout in mijn beschrijving.
Ook mijn felicitaties aan de winnaars! Solide top drie.
Felicitaties aan de winnaars! :-)
gefeliciteerd aan de winnaars en bedankt voor de 7 stemmen. Het was voor mij een beetje zoeken welke pretparkfoto ik zou insturen. Uiteindelijk maar "iene miene mutte" gedaan tussen twee foto's uit Moviepark. Ik ben er tijdens een pretparkbezoek normaal gesproken niet mee bezig om een foto te maken die moet meedoen aan een wedstrijd. Wellicht komend jaar toch maar eens nog beter mijn best doen om volgend jaar nog iets hoger te scoren.
- Bijgewerkt
Audrey Zie je, ik heb een winnende foto ingestuurd
Maar het was niet die van mij
Dank jullie wel voor de stemmen en felicitaties!
Eerst de techniek:
Panasonic Lumix TZ202 (https://www.frankwandelt.nl/reviews/compactcamera-s/panasonic-tz200-de-ideale-reiscamera)
F7.1 (omdat ik de hele foto scherp wilde hebben)
1/800e sluitertijd, net snel genoeg om de trein te bevriezen (op de kermis ga ik wel eens tot 1/2000e bij goed zonlicht, maar dan zit ik op F2.8)
Het was een vroege ochtend in de meivakantie, regen op de heenweg, maar net droog toen we bij het park aan kwamen. Eerst Typhoon gedaan en toen naar Fury. Toen brak net de zon door terwijl de bui in de verte verdween. De combinatie van het fel oranje in de zon en de donkere wolken in de verte zijn sowieso al prettig om naar te kijken.
Ik probeer mijn achtbaan foto's zo te "framen" dat de track altijd ergens in een hoek de foto binnenkomt of verlaat - je ogen volgen onbewust die lijnen en je komt in dit geval een trein tegen met blije mensen - wat wil je nog meer
Op deze foto komt de track zelfs op 3 plaatsen het beeld binnen en in de 4e hoek zit de trein.
Kortom, zowel qua kleur, framing, onderwerp - het leek me een poging waard voor de wedstrijd.
The_Bullgod En voor mezelf....... Ik had het totaal niet verwacht dat ik dus helemaal geen stemmen zou krijgen
Er waren natuurlijk ook wel heel veel foto's om uit te kiezen dit jaar. Als ik dan toch een tip mag geven - ik had bij jouw foto de indruk dat hij tijdens het lopen met een mobieltje gemaakt is. En dan is de beeldkwaliteit wel prima, maar qua compositie is hij te rommelig. Dus probeer net iets meer de tijd te nemen om te kijken en eventueel iets uitsnijden (dat muurtje rechts bijvoorbeeld stoort best wel)..
Dit had eventueel mijn 2e keuze geweest.
Gefeliciteerd winnaars! Prachtige plaatjes!
Ik ben helemaal blij met m'n foto in de top 10. De foto werd in mijn ogen versterkt door het verhaal erbij (net als veel foto's, leuk bijvoorbeeld om nu ook de making of van @FlyingTimo te lezen), dus ik ben blij verrast dat er toch nog zo vaak op is gestemd! Aanmoediging om volgend jaar weer mee te doen.