Gefeliciteerd aan de winnaars.
En voor mezelf....... Ik had het totaal niet verwacht dat ik dus helemaal geen stemmen zou krijgen
Fotowedstrijd 2023: De uitslag!
The_Bullgod Ik had het totaal niet verwacht dat ik dus helemaal geen stemmen zou krijgen
Dat viel me bij mezelf ook wel tegen ja
De winnaars van harte gefeliciteerd.
- Bijgewerkt
The_Bullgod hier hetzelfde
Gefeliciteerd aan de winnaars!!
Nummer 1 en 2 gefeliciteerd!
En bedankt voor de 3 stemmen, dat zijn er 3 meer dan vorig jaar .
Gefeliciteerd @FlyingTimo en @Audrey !
En grote dank aan de 23 stemmers die mij van een laagje brons voorzien!
Veel mooie foto's ΓΌberhaupt, kan me goed vinden in de topscores. Mijn stemmen gingen uit naar dezen:
Waarbij ik moet opmerken dat o.a. de foto van Audrey ook nog bij de laatsten bleef zitten.
Van harte gefeliciteerd aan de winnaars! Beiden ontvingen toevallig ook mijn stem.
precies 0 stemmen ./
Maar* meedoen is belangrijker dan winnen
Gefeliciteerd aan de winnaars .
Gefeliciteerd winnaars!
Zelf niet zo hoog gescoord met 3 stemmen (bedankt daarvoor), maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Altijd leuk om mee te doen!
Gefeliciteerd aan de winnaars! Volgens mij had ik ook op de winnaar gestemd maar eerlijk gezegd ben ik al weer kwijt welke drie fotoβs het uiteindelijk geworden zijn. Een aantal van de topscoorders zaten tot laat in de selectie in ieder geval.
Toffe serie aan inzendingen!
- Bijgewerkt
Zie je, ik heb een winnende foto ingestuurd Hartstikke leuk om op een 2e plaats te eindigen met een hele leuke prijs! Wil het toeval ook nog eens dat we 13 april naar Hellendoorn gaan.
Alle stemmers op mijn lente-achtbaan foto, hartstikke bedankt. Ik blijf er lekker op uit trekken met m'n telefoon om zulke foto's te blijven maken. Fijne hobby.
@FlyingTimo Gefeliciteerd met je eerste prijs. Absoluut terecht, want wat een sfeervolle plaat.
@20cent Ook gefeliciteerd! Absoluut een sfeertje.
Je merkt dat het niveau erg hoog lag dit jaar, inderdaad omdat er zoveel mooie plaatjes zijn waar nog geen enkele keer op is gestemd, maar ook omdat de topfoto "maar" 31 stemmen kreeg. Niettemin een duidelijke winnaar, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd aan alle winnaars in deze! Het niveau lag echt hoog dit jaar, ik ben echt verbaasd dat ik de 4e plek wist te pakken, want echt tevreden was ik niet met mijn foto.
Gefeliciteerd aan de winnaars!
Ben best tevreden met de gedeelde 14e plek.
Gefeliciteerd winnaars!
Gefeliciteerd aan de winnaars!
Zelf best tevreden met mijn 5de plaats, had ik niet verwacht
gefeliciteerd aan iedereen die stemmen heeft mogen ontvangen
Gefeliciteerd aan de winnaars! Erg veel mooie foto's dit jaar, de keuze was erg lastig (misschien volgend jaar een top 5?). Ik ben erg tevreden met mijn gedeelde 6e plaats