Mark ahh oke. Ik had van iemand op Discord gehoord dat ze in Frankrijk aardig vroeg dineren. Waarschijnlijk heb ik dit verkeerd gelezen
Quefox_ Voor Rythms of the Pride Lands is het raadzaam om zeker een half uur voor de startijd van de show al in de rij te gaan staan voor het theater. De deuren van het theater openen ongeveer 10 minuten van tevoren.
Bedankt voor de tip! Ik zal de show eens bekijken. Ik zou er zeker rekening mee dat de wachtrij snel vol staat.
Quefox_ kunnen de single rider wachtrijen je ook behoorlijk wat tijd besparen.
Ik probeer zelf zoveel mogelijk de single riders te gebruiken. Hier heb ik al ervaring mee bij andere parken dus ik weet hoe effectief ze kunnen zijn op bepaalde momenten
Quefox_ het is eigenlijk een vereiste geworden wil je een beetje efficiënt door de parken gaan. Wachttijden en showtijden staan erin, evenals openingstijden van horeca
Wat de app betreft, die heb ik al geïnstalleerd. Ik heb gemerkt dat je erg vaak opnieuw moet inloggen. Toch zal ik proberen het veel te gebruiken.
Quefox_ Over meet-and-greets gesproken,
Meets en greets hoeven van mij niet zo zeer. Ik zie het meer van, hoe meer mensen er in de m&g staan, hoe minder mensen er bij attracties staan
Quefox_ En probeer zo min mogelijk te park hoppen
Hier heb ik erg veel aan! Ik heb geen idee hoe groot de parken zijn en wat de afstand is tussen de 2 parken. Bedankt!
Quefox_ kijk goed welke attracties jou het leukst lijken.
Ik heb al een lijstje met attracties die ik wil doen. Ik heb ook al een soort rangschikking gemaakt.
Quefox_ maar heb vooral veel plezier!
Dit gaat zeker lukken
ufx Agrabah Café Restaurant met een reservering om 17:45 uur en dat was volgens de app lunchtijd
Goed om te weten! Ik denk zelf dat ik ff een snelle hap ga halen (bijvoorbeeld de Mickey Pizza) maar ik hou het zeker in m'n achterhoofd.
Bedankt voor alle tips allemaal!