Ik zie geen toelichting bij de foto's, behalve waar en wanneer deze gemaakt zijn. Klopt dat?
Ik vond dat vorig jaar echt leuk om te lezen en het moest nu wel ingevuld worden bij inzending, toch?
Fotowedstrijd stemtopic: Wat is de mooiste pretpark-foto van 2023?
Gestemd op 3 van de zoveel mooie fotoβsβ¦
Zo gestemd damn wat is dit tinderprofiel lastig zeg.
Hier ook gestemd. Knap lastig voor mij om maar 3 fotoβs te kiezen.
Overnieuw gestemd en er zaten weer pareltjes tussen, wel een andere keuze gemaakt
Ook hier heb ik gestemd; eerst op een top 5 uitgekomen en het was best een uitdaging om tot een top 3 te komen
Moeilijke keuze weer zoveel foto's die ik niet wou afkeuren
Maar toch gelukt ,
Gestemd en veel foto's met pijn in mijn hart weggestemd.. Ik had echt moeite met de laatste 10.
Nog een keer gestemd, het was geen straf. Wel een duidelijke nummer 1 heb ik.
- Bijgewerkt
tuindwerg Jammer; volgend jaar hopelijk wel weer?
Ben ik het mee eens, zou tof zijn als de beschrijvingen weer terugkeren!
Zitten weer veel mooie foto's tussen!
Poeh, uiteindelijk lang geworsteld met de laatste vijf naar drie terug te brengen, maar het is gelukt.
VliegendeFietsen tuindwerg
Nou, vooruit dan
Soort Tindr voor foto's! Leuk! handige tool!
Potverdorie wat lastig!
ik ging van 27 hartjes, naar 12, naar 9, naar 6, naar 3. Bijna zonde om sommige foto's weg te moeten stemmen. Goeie inzendingen dit jaar zeg! De prijs van Avonturenpark Hellendoorn dubbel en dwars waard als je wint!
- Bijgewerkt
Zoals velen al gezegd hebben, wat een moeilijke keuze en heel veel mooie plaatjes. Het duurde bij mij ook even tot ik aan een top 3 kwam. Uiteindelijk gelukt!
Veel mooie plaatjes, maar ben wel een strenge geweest. Wanneer de foto ansich heel mooi was maar de kadrering niet klopte of dat dan net de horizon niet horizontaal was, of net een te hoge ruis, kreeg die toch al gauw een kruis. Dat zijn voor mij toch gewoon een aantal no-goβs, hoe mooi de rest van de foto wel was.
Had eerder vandaag op de pc al gestemd en nu bekijk ik het op de mobiel en ik kan (moet?) Weer stemmen?
Heb ik iets gemist? Of zit er een bug in?