Poeh, uiteindelijk lang geworsteld met de laatste vijf naar drie terug te brengen, maar het is gelukt.
Fotowedstrijd stemtopic: Wat is de mooiste pretpark-foto van 2023?
VliegendeFietsen tuindwerg
Nou, vooruit dan
Soort Tindr voor foto's! Leuk! handige tool!
Potverdorie wat lastig!
ik ging van 27 hartjes, naar 12, naar 9, naar 6, naar 3. Bijna zonde om sommige foto's weg te moeten stemmen. Goeie inzendingen dit jaar zeg! De prijs van Avonturenpark Hellendoorn dubbel en dwars waard als je wint!
- Bijgewerkt
Zoals velen al gezegd hebben, wat een moeilijke keuze en heel veel mooie plaatjes. Het duurde bij mij ook even tot ik aan een top 3 kwam. Uiteindelijk gelukt!
Veel mooie plaatjes, maar ben wel een strenge geweest. Wanneer de foto ansich heel mooi was maar de kadrering niet klopte of dat dan net de horizon niet horizontaal was, of net een te hoge ruis, kreeg die toch al gauw een kruis. Dat zijn voor mij toch gewoon een aantal no-go’s, hoe mooi de rest van de foto wel was.
Had eerder vandaag op de pc al gestemd en nu bekijk ik het op de mobiel en ik kan (moet?) Weer stemmen?
Heb ik iets gemist? Of zit er een bug in?
Mijn stem ook ingestuurd. Was nog knap lastig om aan 3 foto’s te komen tussen alle andere mooie en goede foto’s. Complimenten aan iedereen die iets ingestuurd heeft
Ik heb precies hetzelfde. Via de laptop gestemd, maar op mobiel zou ik zelfs nog een keer kunnen stemmen.
_Marielle_ Ik heb precies hetzelfde. Via de laptop gestemd, maar op mobiel zou ik zelfs nog een keer kunnen stemmen.
Amber Had eerder vandaag op de pc al gestemd en nu bekijk ik het op de mobiel en ik kan (moet?) Weer stemmen?
Heb ik iets gemist? Of zit er een bug in?
Ik zal de openingspost even updaten. Maar dit klopt. Het stemsysteem geeft me niet terug of je al gestemd hebt maar dit slaan we lokaal in je browser op.
Als je een andere browser gebruikt weet hij niet dat je al gestemd hebt en kun je nog eens stemmen.
Je mag van mij ook gerust meerdere keren stemmen als je dit wenst. Ik ontdubbel alle binnengekomen stemmen op inzender. Je laatste inzending zal dan gebruikt worden voor de punten.
Mooie fotos zitten er tussen! Succes aan iedereen! Ik ben streng geweest om tot de mooie top 3 te komen.
Ah ik snap het. Bedankt voor de uitleg.
Ik hoef niet nog een keer te stemmen, dat heb ik al gedaan.
Wat een mooie foto's zijn er gemaakt! Leuk om zo een klein inkijkje te krijgen in het afgelopen jaar.
Yes mijn stem is ook uitgebracht!
_Marielle_ precies
Gestemd! Er zaten flink wat pareltjes tussen dit jaar!
Wel een vraagje wat betreft het stemsysteem. Ik was hiervoor expres achter mn laptop gaan zitten, want ik vind dat je foto's pas écht kan beoordelen op groot formaat. Maar ik kwam erachter dat de embed van het stemsysteem er eigenlijk voor zorgt dat de foto's op mijn laptop nauwelijks groter zijn dan op de telefoon, en dus in mijn optiek eigenlijk te klein om echt te kunnen zien of iets een goede foto is. Kan er misschien volgende keer gekeken worden naar een full-screen optie voor het stemsysteem oid?
Prachtige foto's weer! Altijd een genot om ze allemaal te bekijken, totdat je harde keuzes moet maken.