Trollenbol Maar nu ik opnieuw moet stemmen en er goed op let, kom ik alsnog twee keer dezelfde foto tegen, te weten nummers 5 en 48. Dus er gaat iets nog niet helemaal goed. @John

Ik snap de verwarring, maar dit is dus geen fout. Dit zijn twee forum-leden die tegelijkertijd in Europa-Park waren, naast elkaar stonden en dezelfde foto maakte. Ze vonden hem allebei mooi dus stuurde hem allebei in.

Deze foto lijkt dubbel maar de invulling en de uitsnede zijn van beide foto's nét iets anders. En ik kan achter de schermen dus zien dat het ook echt twee aparte users zijn 🙂

John Dit zijn twee forum-leden die tegelijkertijd in Europa-Park waren, naast elkaar stonden en dezelfde foto maakte.

Dus ze stonden naast elkaar, maar volgens het onderschrift was de een in Europa-Park en de ander in Magic Kingdom... Nu snap ik er helemaal niks meer van. 🙂

Trollenbol maar volgens het onderschrift was de een in Europa-Park en de ander in Magic Kingdom... Nu snap ik er helemaal niks meer van. 🙂

Het onderschrift heeft inderdaad ook nog korte tijd verkeerd gestaan 😅. Inmiddels zou alles correct moeten zijn voor iedereen. Beide foto’s waren in ieder geval in Europa-Park.

Nou, opnieuw gestemd dan.
      Nogmaals, dat de beste mogen winnen

John ja zeg… nog een keer die moeilijke keuzes maken! 🙈
      Nou tis gelukt hoor, toch nog een andere foto erbij genomen in de top 3…

Ondanks het ruime aanbod had ik m'n drie winnaars al na de eerste swipe-beurt. Succes aan de deelnemers 😊!

Ik zie geen toelichting bij de foto's, behalve waar en wanneer deze gemaakt zijn. Klopt dat?
      Ik vond dat vorig jaar echt leuk om te lezen en het moest nu wel ingevuld worden bij inzending, toch?

• John heeft hierop gereageerd.
      • Amber vindt dit leuk.

Gestemd op 3 van de zoveel mooie foto’s…

Zo gestemd damn wat is dit tinderprofiel lastig zeg.

tuindwerg Sorry, die wordt inderdaad niet gebruikt nu. Vorig jaar ook niet overigens. Jaren daarvoor wel.
        Zal ze in de uitslag wel verwerken.

Hier ook gestemd. Knap lastig voor mij om maar 3 foto’s te kiezen.

Overnieuw gestemd en er zaten weer pareltjes tussen, wel een andere keuze gemaakt

Ook hier heb ik gestemd; eerst op een top 5 uitgekomen en het was best een uitdaging om tot een top 3 te komen 🙂

Moeilijke keuze weer zoveel foto's die ik niet wou afkeuren 🤩
          Maar toch gelukt 🤠,

Gestemd en veel foto's met pijn in mijn hart weggestemd.. Ik had echt moeite met de laatste 10.

John Sorry, die wordt inderdaad niet gebruikt nu. Vorig jaar ook niet overigens. Jaren daarvoor wel.
          Zal ze in de uitslag wel verwerken.

Jammer; volgend jaar hopelijk wel weer? 😉
          Ik heb gestemd, prachtige foto's zitten er tussen!

tuindwerg Jammer; volgend jaar hopelijk wel weer? 😉

Ben ik het mee eens, zou tof zijn als de beschrijvingen weer terugkeren!
            Zitten weer veel mooie foto's tussen!

• John heeft hierop gereageerd.
            • Amber vindt dit leuk.

Poeh, uiteindelijk lang geworsteld met de laatste vijf naar drie terug te brengen, maar het is gelukt.