Eftelflags Ik zat er zaterdag in en dacht echt; haal het gewoon volledig weg. Het park heeft ruimte nodig. Zeker op dit punt.
Op zich ben ik het niet met je on-eens (dat wat moet doorgaan voor de trevi-fontein is gewoon belachelijk).. maar door het spookslot daar weg te halen ga je niet bepaald veel plaats creëren. Je kunt hooguit het Italiaanse plein wat groter maken, maar dat plein is op zich al geen bottleneck (wél enkele wegen die aansluiten op dat plein, maar die redt je niet door het spookslot weg te halen). Daarnaast is het Spooslot een best grote attractie op een kleine ruimte.
Het zou wel nut hebben als ze ook hun 4D bioscoop verwijderen. Ze kunnen dan eventueel een beetje ruimte van de Evenement-centra afsnoepen voor een groter geheel. Ze kunnen dan bioscopen bouwen bij hun uitgaansgebied (bij Rulantica).. Ik denk niet dat iemand echt die 4D bios als attractie gaat missen, al blijft het natuurlijk wel een goed reclamemiddel.. maar maak dan die bioscoop ergens aan de rand in de buurt van de hotels zodat hotelgasten 's avonds makkelijker toegang hebben.