Pino330 Het park is pas net gesloten en de eerste gondels worden er al uit gehaald, het park blijft mij maar verbazen ben benieuwd
Bij een track-ride kun je karretjes verwijderen tussen de operations door. Bij een endless systeem gaat dat niet. Ik zou niet weten wanneer ze dit anders moeten doen. Je wil niet dat het nachtwerk word (kost weer meer), dus direct na sluit, of 's ochtends voor opening zijn de beste tijden voor zoiets. Ik heb ook wel al eens eerder zo'n endless systemen gezien met bakjes er tussenuit, dus het lijkt me vrij standaard om op deze manier (groot) onderhoud te doen aan een systeem als dit.
Blijft natuurlijk wel interessant om te zien. Jammer dat we waarschijnlijk niet veel anders te zien krijgen.
Dat is toch wel een beetje de standaard in EP.. Samenhang is er in het algemeen bar weinig te vinden. Het spookslot heeft eigenlijk al niets met Italië te maken... en net buiten Italië staat dan een informatibord met groot "Italien" er op, met een plattegrond van Italie en dan een stip "U bent hier" die buiten het Italiaanse gebied staat. En nee: De stip staat niet verkeerd, maar blijkbaar hebben ze er zelf moeite mee om uit te leggen waar de grens van het gebied nu precies loopt.
Niet te veel over nadenken dus 😉