Ik begrijp de behoefte van de rotonde ook niet zo als ik eerlijk ben, je kiest nu na de kruising met de Europalaan waar je de parking op rijdt met drie rijstroken, naar 2 rijstroken voor P1 en 2 rijstroken voor P2.
Juist die keuze (die er helaas niet altijd is) vind ik erg prettig omdat je als vaste klant met links rijden 90% van de tijd op P1 staat).
Door 3-4 rijstroken te hebben vind ik momenteel de doorstroom al ideaal. In mijn ervaring slaat het verkeer amper nog terug tot aan de N261.
Ik hoop daarnaast dat ze die rotonde wel uitvoeren in een Turborotonde variant om de doorstroom te verbeteren. En dan nog moet de rotonde bestaan uit 2 rijstroken driekwart P1 op en 2 rijstroken via een bypass rechtsom naar P2 wil je de huidige doorstroom blijven houden.
Ik mis zoals eerder vermeld in het topic echt plaatjes bij deze berichten. Heel nieuwsgierig naar de uiteindelijke oplossingen, hoe de looppaden gaan worden (eindelijk!) en ik hoop echt dat het park wegblijft van grote asfaltvlaktes maar duurzaam te werk gaat met grastegels, bomen en betere infiltratie van regenwater... Maar gezien de looks van P2 ben ik bang voor kale lelijke terreinen die verre van duurzaam zijn en weinig comfort en schaduw bieden.