Piet_Verdriet Maar Manana is niet met bediening, toch? Volgens mij is dat take-out.
Pretpark horeca beoordelingen
Lin Ik reageerde op @pretparkgekkie05-10 omdat hij 22 euro veel vindt bij Flaming Feather.
Lin sorry voor de verwarring, heb het wat duidelijker gemaakt
23 euro voor een hamburger, een handje friet, wat saus en 2 plakjes komkommer ik heb niks te klagen wat betreft inkomen en koop graag wat te eten in een park, maar dat is toch geen prijs waarmee je nog kan genieten van je eten?
- Bijgewerkt
Park: TEfteling
Horeca Punt: Polle's Keuken
Gerecht: Pannenkoek met Shoarma, knoflooksaus en Rucola
Prijs: €17,12
Cijfer: 9,5
Foto: Zie hieronder
Mening: Lekker! De pannenkoek had een goede dikte, smaakte erg lekker, vooral in combinatie met de lekker sappige shoarma en knoflooksaus. Biertje erbij om het weg te gieten maakte het af. Prijs was ook erg erg goed (wel met abo)
OlympiaLooping Dan moet je nooit naar Disneyland Paris gaan. Daar krijg je voor 23 euro een verlepte hamburger, "spuitcola" die veel te lang naast het apparaat heeft gestaan zonder prik en een klein zakje ketchup. Ik vind 23 euro voor een Table Service restauarant een prima prijs voor wat je krijgt.
msnguy Dan moet je nooit naar Disneyland Paris gaan
Sowieso een goed advies inderdaad
Foto:
Park: Walibi België
Horeca punt: Café de Bruxelles
Gerecht/product: Mitrailette
Prijs: € 8,90
Cijfer: 7,8 / 10
Beoordeling: Het gebeurt niet vaak dat het plaatje minder is dan wat je in werkelijk krijgt. Maar hier in Walibi Belgium gebeurde het. Een absurd groot portie! En het smaakte goed. De friet is in België weliswaar op veel plekken beter te krijgen, maar het kan echt slechter. De burger en ook het broodje eronder smaakte goed.
Een vullende maaltijd voor een mooie prijs. Positief!
Ik loop nu in Toverland, dit is toch wel schrikken hoor.
Dat vond ik ook, een broodje kroket voor 5....
ArcovandenBroek Maar dit etenis niet van Tovdrlandzelf hè, al zijn de prijzen wel een beetje vergelijkbaar met Tovdrlands assortiment
Maar dit zijn allemaal externe foodtrucks toch? Dan lijkt 't mij vrij normaal dat de prijzen iets hoger liggen... Als de kwaliteit maar goed is.
Of het nu van Toverland zelf is of niet doet er toch niet toe? Je bent in Toverland, het is niet alsof je andere mogelijkheden hebt om eten te kopen dan in Toverland.
De prijzen van de horeca in het park liggen al tijden te hoog voor mijn gevoel, vooral voor de kwaliteit en portiegrote. Inmiddels hebben meerdere Nederlandse parken Toverland op dat vlak echt wel ingehaald. Ik begrijp dat alles duurder wordt, maar de horecaprijzen in Toverland zijn voor mij inmiddels een argument om minder snel erheen te gaan.
Minder snel naar Toverland gaan vanwege de hoge prijzen in t park zal ik niet snel doen. Maar een snack tussendoor sla je op deze manier wel snel(ler) over.
Zingo Of het nu van Toverland zelf is of niet doet er toch niet toe? Je bent in Toverland, het is niet alsof je andere mogelijkheden hebt om eten te kopen dan in Toverland.
Nouja, het maakt de prijs wel verklaarbaar. Immers, externe partijen ín je park moeten over het algemeen commissie betalen om in je park te mogen zijn. Dat zie je ook bij La Place in de Efteling, waar het eten ook duurder is dan in de rest van het park.
Want, wat zijn nou precies de prijsverschillen met de reguliere horecalocaties van Toverland zelf? En is het aanbod dan precies 1-op-1 gelijk, of zijn het ook nog eens andere porties of kwaliteit? Je hebt dus zeker wel andere mogelijkheden in het park qua eten kopen... Maar heel eerlijk, ik zou zelf denk ik liever iets meer betalen voor een goede portie én kwaliteit van een externe foodtruck in het park, dan te dure standaard snacks van Toverland zelf.
Wij hebben het toendertijd nagevraagd Toverland bepaalt de prijzen ook van de trucks
Zingo Het eten is inderdaad duur, maar om dan meteen niet te gaan vind ik een rare uitspraak. Wij Nederlanders houden van lage kosten, dus raad ik je dan aan om broodjes bij de supermarkt te halen. Dan kun je weer genieten van Toverland
- Bijgewerkt
Ik vraag mij bij het geklaag altijd af wat men dan wel een goede prijs vindt voor de aangeboden spullen.
Ik was gisteren trouwens in Slagharen. Bij Dunkin Donuts durfde men 4,70 voor een “medium” kop thee te vragen. Ik vind mijzelf echt geen krent of gierig, maar bij deze prijs heb ik de bestelling geannuleerd en heb 50 meter verderop een kop thee gekocht voor 2,75. De “large” kop thee ging naar 5,20.
Michael Ik vraag mij bij het geklaag altijd af wat men dan wel een goede prijs vindt voor de aangeboden spullen.
Als ik een vast item uit het menu pak, namelijk een frikandel, vind ik 3,50 wel erg gortig. Wanneer ik dat vergelijk met een kwaliteitssnackbar zoals De Vergulden Erpel (2,35) of Bram Ladage (2,20) is dat verschil wel erg groot. Goede reden om te klagen dus in mijn ogen. Misschien is het wel leuk om een klein overzichtje te maken voor frikandellen in pretparken, vergelijkbaar met de BigMac index.