DLP abbonement wijzigingen
Niet op de man spelen is ook een optie waar de forumregels vrij helder over zijn. Wie kaatst kan wat terugverwachten. Je eigen toon in dit topic nodigt ook niet uit om daar dan een vriendelijk woord terug op te geven. Je stelt een prima vraag en krijgt daar prima reacties op terug. Dat het niet de antwoorden zijn die je wenst is niet de schuld van de mensen die antwoord geven, maar je maakt je reacties wel direct persoonlijk. Als je een topic had gewild dat iedereen het vervelend vindt had je een andere opening moeten gebruiken.
Yes! De Disney abonnementen zijn vanaf nu ook digitaal in de Disneyland Paris app beschikbaar. (Stiekem had ik die van mij al aan mijn Apple Watch gekoppeld via de Stocard app.
)
https://www.looopings.nl/weblog/23073/Bijna-15-000-handtekeningen-tegen-nieuwe-abonnementen-Disneyland-Paris.html
Die liefhebbers denken echt dat dit gaat werken? Nou ik kan je zeggen, DLP wil helemaal geen abbonementhouders hun inkomsten bestaan vooral uit Dagjesmensen.
- Bijgewerkt
1x in Disneyland Paris geweest.
Nevernooitmeer... Wat een bende, duur, klant onvriendelijk, veel gesloten en dicht, bij betalen, veel schuttingen... Nee ik kreeg totaal geen magisch gevoel in Disneyland Paris.
De Efteling is naar mijn beleving veel beter.
Amber
Jammer dat jouw ervaring zo is, zelf heb ik een hele andere ervaring gehad, en ook weinig schuttingen meegemaakt.
Nog een paar weken en dan ga ik weer na 16 jaar niet geweest te zijn, ik ben benieuwd hoor.
En ik denk dat DLP de prijzen en perks van de abo’s bewust rigoreus niet interessanter gemaakt heeft.
Gewoon om te voorkomen dat er veel abo’s verkocht worden.
JeepeeB Heel veel plezier, als je je verwachtingen lekker laag legt is het zeker een leuk park
MibsWick Bijzondere opmerking dit.
Anyway, ik ben bang dat abonnementen en ook de dagtickets steeds duurder gaan worden. Disneyland Paris is geen resort wat ik jaarlijks bezoek. Als ik het dan bezoek, dan heb ik het er wel voor over. Met frisse tegenzin betaal ik het maar je krijgt er wel wat leuks voor terug. Een abonnement zal ik dan ook niet snel meer kopen. Iets wat ik wel wat jaartjes heb gedaan.
MibsWick Volgens mij is Disney niet meer een park waar jij heen moet als je zo geirriteerd bent. De mensen die positief over het park praten hier val je persoonlijk aan, mensen die een antwoord geven op een vraag val je persoonlijk aan en je geeft alleen maar sneren naar het park. Misschien is het tijd om een abonnement te nemen van een ander park.
MibsWick Mensen reageren normaal op jouw vraag en jij valt gelijk mensen aan. Wat was je doel van dit topic, medelijden krijgen?
On topic, ook ik heb een infinity pass, ben er pas nog geweest. Dus ik denk dat ik een prima mening kan geven. (Al zul je het er niet mee eens zijn.)
In de voorwaardes stonden al een lange tijd niet meer een aantal voordelen die je wel nog altijd kreeg bij de Infinity pass. Ze mogen het dus zomaar weghalen, eigenlijk waren het gewoon gratis extra services.
Is het jammer als Infinity pass houder? Dat zeker, die opties waren super fijn, maar eigenlijk waren wij gewoon veel te verwend geworden, zeker als je gaat kijken naar wat wij er voor moesten betalen. Dat was in mijn ogen namelijk enorm goedkoop voor een bedrijf met zulke ip’s en attracties. (Ja oke, het toevoegen van nieuwe attracties liet te wensen over.)
Dus de Infinity pass was voor wat je er voor kreeg belachelijk laag in mijn beleving. Zeker als je gaat vergelijken met alle andere Disney parken in de wereld kom je er nergens zo goedkoop vanaf.
Daarbij liggen de parken in Parijs er sinds een aantal jaar beter bij dan ooit. En hebben ze een entertainment aanbod waar geen ander Disney park in de wereld op dit moment tegen op kan.
Dat ze dus de prijzen verhogen en de perks weghalen is jammer. Maar na 6x gaan in een jaar heb je het eruit. Wat in mijn ogen nog altijd een fantastische deal is.
MibsWick pretparkgekkie05-10 geloof het of niet, maar sommigen vinden het wel een leuk park. Even los van wat ze nu met de abonnementen doen, is het mijn favoriete pretpark in Europa.
MibsWick Weet iemand hier meer over? Want dit kan zomaar toch niet?
In de algemene voorwaarden en in het contract dat je bij ontvangst van jouw abonnement ondertekend hebt, staat dat de voordelen op elk moment gewijzigd kunnen worden. Het is lullig, maar je kan er niks aan doen. Legaal is het in ieder geval wel, had je maar niet moeten tekenen als je het er niet mee eens was.
MibsWick
Wat voor persoon ik ben weet je helemaal niet, zelf kijk ik uit naar mijn bezoek naar DLP(zonder abonnement) en ga ik er open minded heen.
Er zal een hoop veranderd zijn in die 16 jaar, maar ik ga er heen om vermaakt te worden, niks meer en niks minder.
Als er dan een castmember is die misschien zijn of haar dag niet heeft so be it, daar last ik mijn bezoek zeker niet door vergallen.
Ik zie het allemaal wel, achteraf kan ik er pas over oordelen we hebben er in ieder geval onwijs veel zin in.
MibsWick jammer dat je zo een persoon bent.
We krijgen, terecht, vlaggetjes binnen op de manier waarop je post. Ik wil je per direct verzoeken je toon te matigen en niet meer op de man te spelen maar op de bal. Kortom: reageer inhoudelijk en netjes, of reageer niet. Je postgedrag op het forum kan gevolgen hebben voor je postingrights. Lees vooral ook nog even wat teamgenoot Michael schreef:
Michael Niet op de man spelen is ook een optie waar de forumregels vrij helder over zijn. Wie kaatst kan wat terugverwachten. Je eigen toon in dit topic nodigt ook niet uit om daar dan een vriendelijk woord terug op te geven. Je stelt een prima vraag en krijgt daar prima reacties op terug. Dat het niet de antwoorden zijn die je wenst is niet de schuld van de mensen die antwoord geven, maar je maakt je reacties wel direct persoonlijk. Als je een topic had gewild dat iedereen het vervelend vindt had je een andere opening moeten gebruiken.
pretparkgekkie05-10 als je je verwachtingen lekker laag legt is het zeker een leuk park
Ook dit helpt niet mee aan het houden van een goeie sfeer in dit topic, en dit is de zoveelste keer dat je berichten gevlagd worden door andere users. Bij een volgende vlag blokkeren we je account en kun je ons mailen.
DLRP is maar net een ding bezig, graaien. Oftewel hoe kun je financieel maximaal profiteren per bezoeker
Dat zijn dus duidelijk niet de fans met een seizoenkaart. Dus die worden duur en hebben steeds slechtere voorwaarden
Jammer voor de trouwe bezoekers, maar anderen zijn interessanter.