Hallo,

Ik zag het volgende bericht langskomen:
https://www.looopings.nl/weblog/23008/Fans-zijn-klaar-met-Disneyland-Paris-na-prijsverhogingen-abonnementen-Ik-ga-wel-naar-Parc-Asterix.html

Ik heb nog niks hierover zien langskomen op pretpark.club (maar dat kan aan mij liggen)

Maar ik als abbonementshouder van infinity ben hier totaal niet over ingelicht dat mijn perks in een keer weggaan tijdens de duur van mijn abbonement. Weet iemand hier meer over? Want dit kan zomaar toch niet?

Groet,

MibsWick

De infinity parkeerplaats en de andere voordelen die per morgen verdwijnen stonden al niet meer in de contracten deze waren er volgens mij 2 jaar geleden al uit verdwenen maar werden nog wel aangeboden.
    Deze voordelen mogen dus gewoon weg gehaald worden.

Japser Nou ze adverteerde er wel nog mee op hun home pagina, enige reden dat ik het heb aangeschaft. Maar waarschijnlijk heb jij geen abbonement....

• Japser heeft hierop gereageerd.

Ze mogen dit gewoon wegnemen want in de voorwaarden stond dat deze eenzijdig aangepast konden worden. Dit is momenteel een disclaimer die er eerst ook stond.

Als je een Deal sluit met bedrijven als Disney weet je dat je vroeg of laat verliest. En gezien de juridische afdeling sterker is dan hun afdeling voor het schrijven van scripts kan ik je garanderen dat je geen poot hebt om op te staan.

Bij mijn laatste weten gaan dit soort voorwaarden niet op, je sluit een deal en dat zijn de voorwaarden. Helaas is Disney inderdaad groot met flinke investeerders en dient er dus door vele mensen het aangegeven te worden. Anders komen ze hier inderdaad mee weg.

MibsWick Je bent akkoord gegaan met die voorwaarden (dat het kan veranderen) toen je het abonnement nam. Is het zuur? Jazeker.

Convival ik snap je punt, of het legaal is is een ander iets. Maar oke, zo een eerste post is dan ook geen goede binnenkomer. Maar anyways

Het volgende artikel legt het prima uit: [https://www.sellmeijeradvocatuur.nl/algemene-voorwaarden-wijzigen/](https://)

Disney moet jou persoonlijk inlichten wat de wijzigingen zijn, maar omdat er een wijzigingsbeding in de voorwaarden staat is accepteren niet benodigd. Dat gebeurt automatisch door het wijzigingsbeding. Rest wel: dit is Nederlandse wetgeving, maar ik verwacht niet dat het binnen de EU heel anders is.

Efteltje nou ik ben zelf niet ingelicht, ik ga ze morgen even bellen. Anders schakel ik een vriend in die advocaat is. Die heeft even snel gekeken en zegt dat er wel wat gedaan kan worden om mijn geld gedeeltelijk terug te krijgen.

MibsWick
              Al jaren infinity houder maar blijkbaar heb ik geen abonnement.

Japser apart dat jij wel bent ingelicht dus...
                Wat fijn dat de hele pretpark club zo leuk reageert. Teringjantje zeg, beetje medelijden mag ook wel als je alleen je vriendin een infinity koopt van die geld graaiers. Ik zal het verder wel op de socials zoeken dus. Sluit dit topic maar mods.
                Wat hatelijk als een eerste post die puur uit onwetendheid is geplaatst zo wordt beantwoord

Niet op de man spelen is ook een optie waar de forumregels vrij helder over zijn. Wie kaatst kan wat terugverwachten. Je eigen toon in dit topic nodigt ook niet uit om daar dan een vriendelijk woord terug op te geven. Je stelt een prima vraag en krijgt daar prima reacties op terug. Dat het niet de antwoorden zijn die je wenst is niet de schuld van de mensen die antwoord geven, maar je maakt je reacties wel direct persoonlijk. Als je een topic had gewild dat iedereen het vervelend vindt had je een andere opening moeten gebruiken.

Yes! De Disney abonnementen zijn vanaf nu ook digitaal in de Disneyland Paris app beschikbaar. 😃👍🏼 (Stiekem had ik die van mij al aan mijn Apple Watch gekoppeld via de Stocard app. 😁)

1x in Disneyland Paris geweest.
                  Nevernooitmeer... Wat een bende, duur, klant onvriendelijk, veel gesloten en dicht, bij betalen, veel schuttingen... Nee ik kreeg totaal geen magisch gevoel in Disneyland Paris.
                  De Efteling is naar mijn beleving veel beter.

Amber
                    Jammer dat jouw ervaring zo is, zelf heb ik een hele andere ervaring gehad, en ook weinig schuttingen meegemaakt.
                    Nog een paar weken en dan ga ik weer na 16 jaar niet geweest te zijn, ik ben benieuwd hoor.

En ik denk dat DLP de prijzen en perks van de abo’s bewust rigoreus niet interessanter gemaakt heeft.
                    Gewoon om te voorkomen dat er veel abo’s verkocht worden.

JeepeeB jammer dat je zo een persoon bent. Disney vraagt echt niet normale prijzen en zelfs voor de normale gast behandelen ze totaal niet normaal. Fijn om te horen dat jullie al jaren niet zijn geweest en denken dat disney liever is geworden....