MibsWick Mensen reageren normaal op jouw vraag en jij valt gelijk mensen aan. Wat was je doel van dit topic, medelijden krijgen?
On topic, ook ik heb een infinity pass, ben er pas nog geweest. Dus ik denk dat ik een prima mening kan geven. (Al zul je het er niet mee eens zijn.)
In de voorwaardes stonden al een lange tijd niet meer een aantal voordelen die je wel nog altijd kreeg bij de Infinity pass. Ze mogen het dus zomaar weghalen, eigenlijk waren het gewoon gratis extra services.
Is het jammer als Infinity pass houder? Dat zeker, die opties waren super fijn, maar eigenlijk waren wij gewoon veel te verwend geworden, zeker als je gaat kijken naar wat wij er voor moesten betalen. Dat was in mijn ogen namelijk enorm goedkoop voor een bedrijf met zulke ip’s en attracties. (Ja oke, het toevoegen van nieuwe attracties liet te wensen over.)
Dus de Infinity pass was voor wat je er voor kreeg belachelijk laag in mijn beleving. Zeker als je gaat vergelijken met alle andere Disney parken in de wereld kom je er nergens zo goedkoop vanaf.
Daarbij liggen de parken in Parijs er sinds een aantal jaar beter bij dan ooit. En hebben ze een entertainment aanbod waar geen ander Disney park in de wereld op dit moment tegen op kan.
Dat ze dus de prijzen verhogen en de perks weghalen is jammer. Maar na 6x gaan in een jaar heb je het eruit. Wat in mijn ogen nog altijd een fantastische deal is.