Ik ga mee! Net een paar weken geleden terug gekomen uit EP(2 dagen voor de brand) en heel veel zin om dit keer zonder kind het park weer een keer te bezoeken!
Optie 9 alsjeblieft.
Ik ga mee! Net een paar weken geleden terug gekomen uit EP(2 dagen voor de brand) en heel veel zin om dit keer zonder kind het park weer een keer te bezoeken!
Optie 9 alsjeblieft.
Ik ga ook mee, optie 9. Zin in!
Ik wil ook graag mee! Begrijp ik goed dat je niet je eigen entreetickets kan regelen icm de meeting? Ik heb namelijk een dagticket met mijn Eftelingabonnement en het zou wel heel jammer zijn om die niet te mogen gebruiken.
Ik ben er bij met optie 11!
Wat zijn trouwens de opties om later alsnog de entree (via de meeting) erbij te pakken? Ik heb nu gekozen voor optie 11 (met abonnement), maar deze zal ik tzt moeten verlengen. En met het beperkte aantal abonnementen is het niet gegarandeerd dat ik tijdens de meeting dan een abonnement heb.
Ik ga ook mee samen met Shari. Voor ons beide optie 9
Ik neem ook een Introducé mee
Yashin, optie 9 graag
@Robinho1234 gaat ook mee
HeyThereJulilah Optie 9
remier Jammer om te horen natuurlijk, maar de lijst is aangepast
Meteen een goed moment om iedereen er even aan te herinneren dat je nog ongeveer 2 weken de tijd hebt om de betaling voor deze meet-up in orde te maken. Mocht je nog mee willen dan kan dat natuurlijk ook, daarvoor gelden dezelfde 2 weken om je nog snel in te schrijven!
Bedankt voor de reminder, gelijk even betaald!
Onze betaling is ook voldaan
Ook mijn betaling is gedaan, mijn introduce Stef is recent ook lid geworden als @Wondersteffel
LuukFantasy Ik heb @Wondersteffel onder zijn eigen forumnaam in de lijst gezet nu
LoopingStar Bedankt voor de reminder, gelijk even betaald!
Inderdaad! Ik was het bijna vergeten, maar heb nu ook betaald! Zin in!
Ik wil ook mee - optie 9