Graag ga ik mee op deze Meet Up samen met een introduce. We kiezen voor 2x optie 1. Ik heb de gegevens door gemaild.
En kijk er nu al naar uit. 😁

Marfke Leuk dat je mee gaat! Mogen we de naam van je Introducé? Die krijgt uiteraard ook een eigen badge met zijn/haar naam 🙂

• Marfke heeft hierop gereageerd.

Ik ga mee! 🥳 Net een paar weken geleden terug gekomen uit EP(2 dagen voor de brand) en heel veel zin om dit keer zonder kind het park weer een keer te bezoeken!

Optie 9 alsjeblieft.

16 dagen later

Ik wil ook graag mee! Begrijp ik goed dat je niet je eigen entreetickets kan regelen icm de meeting? Ik heb namelijk een dagticket met mijn Eftelingabonnement en het zou wel heel jammer zijn om die niet te mogen gebruiken.

• Marvin heeft hierop gereageerd.
      • Maik vindt dit leuk.

Wat zijn trouwens de opties om later alsnog de entree (via de meeting) erbij te pakken? Ik heb nu gekozen voor optie 11 (met abonnement), maar deze zal ik tzt moeten verlengen. En met het beperkte aantal abonnementen is het niet gegarandeerd dat ik tijdens de meeting dan een abonnement heb. 😬

Yvonne De meeting is inclusief entree. We hebben helaas geen mogelijkheid de meet-up met eigen entree tickets aan te bieden. Afgezien van abonnementen natuurlijk.

Maik Je kunt tot en met 31 oktober van optie wisselen en betalen 😜

• Yvonne heeft hierop gereageerd.

Marvin Jammer! Was te proberen. Maar ik wil de meeting alsnog niet missen, dus hierbij mijn inschrijving! Optie 9 voor mij.

een maand later
            6 dagen later
            een maand later

remier
            @Marvin
            Bij deze wil ik mijn introducee Yashin helaas weer afmelden vanwege andere omstandigheden.

remier Jammer om te horen natuurlijk, maar de lijst is aangepast 🙂

Meteen een goed moment om iedereen er even aan te herinneren dat je nog ongeveer 2 weken de tijd hebt om de betaling voor deze meet-up in orde te maken. Mocht je nog mee willen dan kan dat natuurlijk ook, daarvoor gelden dezelfde 2 weken om je nog snel in te schrijven! 😃