Bezoek aan Phantasialand deze week
- Bijgewerkt
Bran maar niet super goed aangegeven
Het is even zoeken in Klugheim naar de ingang van Taron, maar de single rider rij is niet te missen hoor! Ik kan bevestigen dat er drie rijen zijn waarvan één de single rider is. Er wordt niet veel gebruik van gemaakt, ik moet nu ongeveer drie-vier ritjes wachten terwijl er 40 minuten in de reguliere rij staat...
Ik ga vandaag naar Phantasialand. Het beloofd een warme dag te worden met kans op een bui (in tegenstelling tot in Nederland vandaag). Iemand nog laatste tips voor het rondje lopen? We zijn rond 11 uur in het park.
Aquaslide rond de middag Taron pakken en na 2 uur pas Mystery Castle, Rond sluitingstijd naar Black Mamba.
Aquaslide Mocht je dit nog lezen, ik zag dat Chiapas er vanochtend uit lag en nu weer leeft. Doe hem zo snel mogelijk als je de kans krijgt of koop eventueel een voordringpasje als je geen zin hebt om te wachten. Chiapas heeft een beruchte trackrecord.
Vandaag ook naar phl geweest. Goed gebruik gemaakt van de single rider ingang van Taron. Was inderdaad erg druk en benauwd in het park. Niet heel veel gedaan, wel erg genoten van mijn eerste ritje in F.L.Y. en een geweldige rit in Taron kort na een storing. Er kwam rond 15:45 een behoorlijke donkere lucht opzetten en hebben toen besloten om te gaan, net nadat we de snelweg op waren gereden begon het te regenen.
Ik was gister ook in een druk Phantasialand. De reguliere wachtrij van Taron was 60 minuten. Met de single rider rij zaten we er 2x binnen 5 minuten in...
De operator verdeelde regelmatig alle single riders over de trein in 1 rit om snel van de rij af te komen. Aanrader dus
Jozz Dat denk ik dat elk pretpark dit kan doen, om de 5/10 minuten een vol treintje met single riders. Niet dat ik de single rijders ga pakken, maar dat is fijner voor de mensen die dat wel doen. PHL is gewoon een perfect voorbeeld voor ieder ander themapark
pretparkgekkie05-10 Dat denk ik dat elk pretpark dit kan doen, om de 5/10 minuten een vol treintje met single riders.
Dat schiet z'n doel voorbij toch. Single riders is om op volle capaciteit te kunnen draaien en plekjes op te vullen. Niet om die mensen met z'n allen in een trein te stoppen en zo massaal voor te laten gaan. Daar moet je maar een voordringpas voor kopen.