Coasterfrenzy zondag uitgebreid gebruik van gemaakt. Hij is ingebruikname maar niet super goed aangegeven

Bran Hij is ingebruikname maar niet super goed aangegeven

Bij Taron is dat volgens mij het rechter poortje ipv het linkerpoortje.

• Bran heeft hierop gereageerd.

MrRC er zijn er 3 links midden en rechts. Links is normaal, midden singel en recht fast passes. Je moet opletten je kan switchen tussen single en fast na 5 meter ongeveer

• MrRC heeft hierop gereageerd.
      • MrRC vindt dit leuk.

Bran tussen single en fast na 5 meter ongeveer

Dat is volgens mij als je het trapje afgelopen bent voor je de bocht naar rechts gaat ? Of heb ik dat verkeerd.
        Ik ben er op 12 Juli dit jaar om het zelf te ervaren.

• Bran heeft hierop gereageerd.

MrRC ja op dat stuk ongeveer weet nou niet als het er net voor of achter was

• MrRC vindt dit leuk.

Bran maar niet super goed aangegeven

Het is even zoeken in Klugheim naar de ingang van Taron, maar de single rider rij is niet te missen hoor! Ik kan bevestigen dat er drie rijen zijn waarvan één de single rider is. Er wordt niet veel gebruik van gemaakt, ik moet nu ongeveer drie-vier ritjes wachten terwijl er 40 minuten in de reguliere rij staat...

tuindwerg er is wel aangegeven singel rail maar vergeleken met andere parken vinden weinig mensen het.

Bran met alle respect, maar dan mankeren die mensen gewoon wat aan hun ogen. Boven de ingang van Taron hangen duidelijk 3 bordjes: gewone rij, single rider en quick pass.

• Kevjoe heeft hierop gereageerd.
              • MrRC vindt dit leuk.

Quefox_ Het feit dat die de afgelopen jaren vaker dicht dan open waren, helpt dan ook niet.

Kevjoe dat ze dicht waren in de coronatijd klopt, maar de situatie is behoorlijk duidelijk nu.

• Kevjoe heeft hierop gereageerd.

Quefox_ Bij mijn laatste bezoek, midden April, waren ze nog steeds weg en zag ik geen enkele vermelding van Single Rider bij Taron. Ze mogen dat gerust een pakje duidelijker aangeven.

Kevjoe dat komt omdat die single riders wachtrijen pas sinds een week of 2 weer heropend zijn. De bebording is uiteraard ook toen pas weer terug geplaatst. Ik dacht dat dit al eerder in het topic gezegd was, maar kan het niet terug vinden. Zal wel in een ander topic geweest zijn.

Ik ga vandaag naar Phantasialand. Het beloofd een warme dag te worden met kans op een bui (in tegenstelling tot in Nederland vandaag). Iemand nog laatste tips voor het rondje lopen? We zijn rond 11 uur in het park.

Aquaslide Het belooft een hele drukke dag te worden. Een deel van Duitsland heeft pinkstervakantie en het is een feestdag in Duitsland 🇩🇪

Aquaslide Mocht je dit nog lezen, ik zag dat Chiapas er vanochtend uit lag en nu weer leeft. Doe hem zo snel mogelijk als je de kans krijgt of koop eventueel een voordringpasje als je geen zin hebt om te wachten. Chiapas heeft een beruchte trackrecord.

Vandaag ook naar phl geweest. Goed gebruik gemaakt van de single rider ingang van Taron. Was inderdaad erg druk en benauwd in het park. Niet heel veel gedaan, wel erg genoten van mijn eerste ritje in F.L.Y. en een geweldige rit in Taron kort na een storing. Er kwam rond 15:45 een behoorlijke donkere lucht opzetten en hebben toen besloten om te gaan, net nadat we de snelweg op waren gereden begon het te regenen.

Ik was gister ook in een druk Phantasialand. De reguliere wachtrij van Taron was 60 minuten. Met de single rider rij zaten we er 2x binnen 5 minuten in...

De operator verdeelde regelmatig alle single riders over de trein in 1 rit om snel van de rij af te komen. Aanrader dus 😉

Jozz Met de single rider rij zaten we er 2x binnen 5 minuten in...

Wow, dat is dan wel een hele goeie grouper / operator. Fijn dat er toch nog van die mensen bestaan, die je hele dag dan weer goed maken. Phantasialand is goed bezig.

• Ron heeft hierop gereageerd.

Jozz Dat denk ik dat elk pretpark dit kan doen, om de 5/10 minuten een vol treintje met single riders. Niet dat ik de single rijders ga pakken, maar dat is fijner voor de mensen die dat wel doen. PHL is gewoon een perfect voorbeeld voor ieder ander themapark

• Lin heeft hierop gereageerd.