BlueSpirit idd een mooie post! Alles valt en staat met de bezoekersaantallen en de financiële gesteldheid. Dus als alles mee zit is dit volgens mij helemaal geen gek tijdspad.
Vooruit ik droom ook even:
2024: permanente verblijf accomodaties in Ithaka stijl, denk aan tenten en ruïnes waar je in kunt verblijven. Ook zie ik hier graag een buffet restaurant verschijnen voor zowel gasten van de camping en dagjes bezoekers. En natuurlijk een podium met groot terras.
2026: Noorse mythologie/ Scandinavië (fase 1)
Een darkride gebaseerd op de goden van de Noorse mythologie, volgensmij heb je in die mythologie een grote boom die samenhangt met alle goden. Dit gebied gecombineerd met 2 flatrides speeltuinen en horeca.
2029: vervanger van de boosterbike (fase 2)
Een boosterbike 2.0, wat langer en krachtiger dan die er nu staat, gecombineerd met een aantal belevingen zoals we gaan zien in Avalon.
2031: hotel achter in de vijver.
Een groot kasteel (camelot) achter/deels over de vijver bij Avalon +-100 hotel kamers
2034: themagebied achter Port Laguna
Een mega coaster a la Kondaa en een splashbattle. De mega coaster kan deels gecombineerd worden met de parkeerplaats om zo een echte blikvanger te worden vanaf de parkeerplaats. Dit ook weer in combinatie met 2 flatrides speeltuinen horeca en belevingen.
2036: resort achter het hotel bij avalon
Hobbit+avalon style huisjes ook dit weer met entertainment mogelijkheden en horeca.
Verder kan ik nog ontzettend veel dingen bedenken maar laat het even hier bij. Realistisch of niet dit is wat ik graag zou willen zien.