Sommige ideeën die voorbij komen zijn wel heel erg blue sky 😛 Laat ze eerst maar eens de huidige beschikbare grond volbouwen, voor dat wij als fans na gaan denken naar de grond daar buiten 😉
jordy_a Ik heb al een tijdje dit idee in m’n hoofd over de volgende uitbreidingen van Toverland. Nu ook even snel visueel gemaakt om hier te delen:
Ik vind het idee tof! Zeker voor het nieuwe land zie ik zoiets inderdaad nog wel gebeuren. Al twijfel ik of er al zo snel weer een nieuwe achtbaan gaat komen. Zeker als vervanger voor Booster Bike. Maar wie weet!
Ik denk echter wel dat Port Laguna niet zo snel uitgebreid zal worden. Zeker niet in zo'n langwerpige vorm als jij beoogt. Hoewel het een tof idee is en zeker potentie bevat m.b.t. de darkride/hotel en eventuele show locatie, zie ik vooral operationele problemen. Port Laguna is namelijk al vrij groot en al heel erg leeg. Strek je dit nog verder uit, dan zal de focus denk ik alsnog eerder bij de achterzijde komen te liggen en gaan mensen via Avalon de gebieden betreden. Daarmee los je de 'leegheid' van Port Laguna dus niet op.
Daarnaast is met Port Laguna altijd een kleinschalig entreegebied beoogt. Ook als je naar de eerste ideeën kijkt blijkt dat ze hier nooit iets groots voor bedacht hadden. Ik verwacht dus niet dat we hier snel uitbreidingen voor gaan zien.
Daarnaast neem je nu ook een hele grote slok land weg, waar nog zeker 2 extra themagebieden zouden passen. Op het stuk land van Avalon tot aan de straat zou je gerust 3 kleinere gebieden kwijt kunnen of 2 grote gebieden. Daarmee moet ook rekening gehouden worden met een eventuele doorsteek naar de grond die achter deze gebieden ligt die Toverland al in handen heeft. Ik ben dus bang dat je met jou indeling jezelf op termijn wat vast zet...
Maar nogmaals, hele toffe ideeën en ik zie in het themagebied en de darkride rondom toveren zeker potentie!