pretparkgekkie05-10 Ik hoop ook dat het vakantiepark bij Avalon komt, soort Loonsche land idee. En dan krijgen we een Odysseus darkride bij ithaka??
Ja, precies! Dat zou heel nice zijn. Waar ik in eerste instantie op hoopte is dat ze vakantiepark de Schatberg zouden overkopen om daar een eigen vakantiepark van te maken. Zo kan men de plaats nabij het park invullen met een hotelresort en de plaats waar nu een camping komt zou dan voor park uitbreiding zijn.
Echter is Toverland ambitieus en willen ze niet stil zitten. Ik kan me goed voorstellen dat ze reeds probeerden de Schatberg over te kopen maar dat is niet gelukt. Plan B is nabij het park zelf eentje bouwen.
Nu, als ze een hotelresort en losstaande lodges zou bouwen, is een mogelijke toekomstige overname van de Schatberg niet uitgesloten. Uiteindelijk is dit wishful thinking, I know. 😄
Demin Ik doe dit ook uit mijn geheugen dus pin me er niet 100% op vast, maar die afgewezen vergunningaanvraag dateerde kennelijk nog van voor het pop-up Camp.
Dankjewel voor je reactie, dat kan natuurlijk ook. Nu, we zien wel waar uiteindelijk de schop de grond in gaat. Heel lang gaat dat niet meer duren. Ik ben in ieder geval enthousiast over de komst van vaste verblijfsaccommodaties. 🙂
Quefox_ Ik heb het zelf altijd wel een tof idee gevonden om die ramen compleet af te dekken, en binnen een gaaf lichtplan op te stellen
Mee eens. Ik hoop dat ze de rotsen in het buitengebied in de toekomst nog doortrekken tot tegen het dak. De hal wordt hierdoor weggewerkt aan de buitenkant en verduisterd aan de binnenkant.
Grote bomen in de hal en belichting kunnen dit themagebied tot een 'echt wunderwald' omtoveren.
.........................................................................................
Ik hoop daarnaast dat de capaciteit van de Maximus Blitzbahn verhoogt wordt door een tweede baan toe te voegen. Dit is een superleuke familieattractie, maar de capaciteit moet worden verhoogd als de bezoekersaantallen stijgen.