Ik zal een paar dingen toevoegen:
-De nieuwe achtbaan zal van categorie 5 zijn (voor beperkingen) en toegankelijk voor begeleide personen van 1 meter.
- Dock World zal worden opgedeeld in 2 zones, één haven (haven van Waver) en de andere industriële
-het park is van plan een of meer hotels te bouwen om een resort te worden zoals verschillende van hun concurrenten
-Ik ben Franstalige en was de toespraak van de directeur in Frans juist veelbelovend voor een potentiële RMC - het park is van plan om in de toekomst verschillende indoorattracties te installeren om zich aan te passen aan de winteropening (geen vliegtheater, geen "dance macabre")
-het park wil de zitcapaciteit in de binnencatering vergroten
-het park zou bijna het hele jaar open kunnen zijn, maar niet eerder dan 5 jaar (gelijktijdig met de komst van het potentiële hotel????) - Jean Christophe Parent leek het te hebben over verschillende attracties die niet meer actueel zijn, hij noemde duidelijk de vampier, maar ik vraag me af of cobra niet ook getroffen zou worden
- jaarlijkse shows worden door het park gepland (en niet slechts 1)
Voor de nieuwigheden van Walibi Winter: een rodelbaan, een nieuwe schaatsshow in het Tikitheater, 3 nieuwe themazones
Hier zijn enkele foto's van de verschillende conceptkunst die tijdens het evenement worden gepresenteerd (sorry voor de kwaliteit)