Simon Ik zie de Vampire wel verdwijnen voor een hotel. Is de perfecte plek voor een hotel, naast de entree, naast de parkeerplaats, naast Aqualibi, op zijn eigen eilandje met brug richting het park.
Eftelflags Ik denk toch echt dat ze die kant vrij willen houden voor een grote coaster. Daar heb je het minste overlast met de buren...
Allebei een heel goed punt.
Op zich heb je aan die kant van het park wel nog héél veel plaats over. De plek waar vroeger die Corkscrew stond, dan nog het eiland tussen daar en Calamity Mine in en dan is er nog een enormve vlakte rondom Kondaa.
Ik weet niet waar de meeste klachten vandaan komen. Op zich zit er rondom Walibi behoorlijk wat bebouwing, maar ze zouden natuurlijk een hotel dusdanig kunnen neerzetten dat dit een soort geluidswal vormt. Als je het dan rondom Popcorn Revenge zet (groot deel van die hal word eigenlijk alleen gebruikt voor een spookhuis, dat offer je dan op), zit je nog steeds dichtbij de parking, kun je prima een eigen ingang hebben naar het park toe én demp je het geluid naar het grootste bewoonde gebied ten noordoosten van het park.