Michael Omdat deze reis op deze manier is geannuleerd zal ik maandagavond dit topic gaan sluiten. Ik denk dat alles wel gezegd en geschreven is rondom de prijs en vind het ergens jammer dat het vooral over de prijs is gegaan, want volgens mij hebben we zelf ook voldoende reflectie laten zien over de prijs. De mensen die nog wat willen roepen hebben nog even tijd, maar dan zullen we hopelijk snel met een nieuw voorstel gaan komen.
Laat ik als nieuwkomer nog wat "roepen" dan, voordat het topic dicht gaat. Ik heb speciaal een account gemaakt om eventueel mee te gaan met een van jullie reizen.
Laat ik eerst zeggen dat ik het idee van deze reis supergaaf vind, alle pretparken heb ik nog nooit gedaan, en het is fijn dat er zoveel al geregeld is. Ik ben nieuw hier, en het is absoluut niet mijn bedoeling om de reis die er staat af te kraken.
De prijs is geen probleem, alles is duur tegenwoordig. 💸 Wat ik wel "onhandig" vind is:
Michael De hotelkamers zijn op basis van 2-personen. Zoek zelf een kamergenoot, wanneer je deze niet hebt dan zullen wij zelf kamergenoten aanwijzen.
De hotelkamers in Kopenhagen zijn aan de smalle kant, dat betekent dat het bed in Kopenhagen het bekende twijfelaartje is, oftewel 140cm breed. Dit kan knus zijn.
Punt 1: Ik zie dat meerdere pretparkclubs alleen reizen met twee-persoonskamers aanbieden. Dit is voor mij geen optie, na een drukke dag moet ik in mijn eentje uitrusten.
Michael Op donderdag 17 augustus word je vroeg verwacht op Schiphol omdat KLM ons om 7:45 uur naar Göteborg vliegt.
Michael Om 21:55 vliegt KLM ons namelijk terug naar Schiphol waar we we om 23:25 zullen landen. Vanaf daar kan je zelf de reis terug aanvangen en zit het er echt op.
Punt 2: Het is voor mij niet handig dat de vertrek en aankomst zo vroeg/laat zijn, dan moet ik zelf nog 2x hotel Schiphol regelen om te kunnen starten/eindigen met de reis.
Punt 3: Het reisschema zit behoorlijk vol, met weinig rust. Voor mij zou het prettig zijn als de reisdagen "uitgesmeerd" worden.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn feedback hebben, en ik hoop dat ik een andere keer mee kan gaan met een leuke pretparkreis.