Micha . Zou hier niet veel winst zitten door het zelf te organiseren?
Ongetwijfeld, maar het is voor - in dit geval mij - ook een keuze om het op deze manier te doen omdat ik geen lokale busmaatschappij kent, de lokale taal niet spreek, en ik ook lastiger een groepsticket voor een vlucht kan boeken. Die kennis kost inderdaad een paar euro extra, maar het ontzorgen bij een reis als deze plus alle veiligheidsrisico’s afgedekt is het voor mij waardevol genoeg om die aanpak te kiezen. Aan het organiseren van dit soort trips kunnen ook serieuze consequenties hangen als het ergens verkeerd gaat en dat was voor ons bijvoorbeeld ook de reden om een stichting op te richten en met een reisagent te werken. Dat biedt gewoon voordelen wanneer het onverhoopts niet goed gaat.
msnguy Nee maar het is wel opmerkelijk dat voorheen Themepark.nl de reis tegelijk plande met RF en nu Pretpark.club. Alsof jullie wel bewust 5 jaar hebben gewacht na Themepark.nl en dus onbewust geen rekening hebben gehouden met RF maar het wel zo samen valt.
Ik heb het vijf keer gelezen en begrijp oprecht niet wat je bedoelt. We bestaan pas vier jaar, we hebben niets te maken met Themepark.nl of RF. We hebben deze reis vorig jaar in de kalender al aangekondigd als dat die dit jaar georganiseerd gaat worden. We waren op de hoogte van de trip van ACE, maar hebben bewust ons eigen plan getrokken. Van andere plannen zijn we niet op de hoogte. Hoewel we ons best doen rekening te houden met iedereen moeten we ook ergens onze eigen koers varen met onze eigen meet-ups.
Omdat deze reis op deze manier is geannuleerd zal ik maandagavond dit topic gaan sluiten. Ik denk dat alles wel gezegd en geschreven is rondom de prijs en vind het ergens jammer dat het vooral over de prijs is gegaan, want volgens mij hebben we zelf ook voldoende reflectie laten zien over de prijs. De mensen die nog wat willen roepen hebben nog even tijd, maar dan zullen we hopelijk snel met een nieuw voorstel gaan komen.