Erik Had deze reis ook niet stukken goedkoper geweest als dit park gewisseld zou zijn met bijv. Legoland, Bakken of BonBonland?
Ik weet niet wat de reis had gekost met andere keuzes, want die keuzes hebben we niet gemaakt. Is misschien een flauw antwoord, maar deze parken zijn een bewuste keuze geweest. We hebben van de organisatie veel geleerd, en we hadden ook de intentie om de reis in eerste instantie andersom te doen. Maar openingstijden gooiden roet in het eten. Er is veel gepuzzeld om het rond te breien en ik sta nog steeds achter het programma dat we hebben kunnen aanbieden. En zoals al vaak aangegeven is de wereld rap duurder geworden en zijn Scandinavische landen ook gemiddeld duurder dan Nederland.
Maar als ik even globaal kijk naar de kosten dan verwacht ik niet dat het een stevig verschil was geweest. De hotelkosten van Zweden en Denemarken zijn vergelijkbaar en de prijs van een bus wordt vooral bepaald door de kosten van de chauffeur die je ook op de Deense dag nodig hebt. Multi-city ticket is inderdaad wat duurder, maar dat is niet significant. Al met al had het hooguit enkele tientjes gescheeld.
Vriend_van_de_club Zou het mogelijk zijn om naast de 2-persoonskamers ook een prijs te krijgen voor een 1-persoonskamer optie?
Gaan we rekening mee proberen te houden!