De parkshow Raveleijn is een tijdje niet te zien geweest in verband met een technische storing. Dit is de allereerste voorstelling na die sluiting (Eigenlijk de derde, maar de eerste twee gingen niet door).
Klein Efteling nieuws
Einde van een tijdperk, geen chocomel mokken meer!
Ja, zag het en ik word echt steeds minder vrolijk van de Efteling, minder volwassenen memorabele merchandise, onderhoud die naar beneden gaat voor sommige dingen en horeca.
Op sommige punten gaan ze echt vooruit maar dan nemen ze weer op andere punten stappen terug, zonde.
Njit nou ik heb er een aardige serie van hoor, de zomer mokken en winter mokken
Update, geen chocomel mokken, maar wel bekers!
Maar wat voor materiaal is dat? Karton? Plastic? En dan 'weggooi'-kwaliteit of 'bewaar'-kwaliteit?
En geen lichtgevende hoedjes, maar sjaals!
Michael Jouw bekervoorbeeld is toch een stenen mok? Ik heb nooit echt goed naar die serie gekeken.
https://www.wehkamp.nl/efteling-thermo-beker-16153850/?CC=C25&SC=EFT&KAC=EF0
Ik vind het van beide wel een goed upgrade, de sjaal past met het blauw goed in de Winter Efteling kleuren. En de beker vind ik stijlvoller als de oude gele mokken.
Even een vraag over die beker, ik zag op instagram iemand ‘’klagen’’ dat je constant je kassabon bij de hand moest houden en of ze daar geen makkelijker systeem op konden verzinnen. Mag je die beker de hele dag bij laten vullen dan? Dat zou volgens mij ook nieuw zijn?
Stijngeene Universal heeft gewoon een barcode onder de beker zitten die gescand wordt. Makkelijker voor iedereen. Bonnentjes zijn zo 1995