Klein Efteling nieuws
Michael Jouw bekervoorbeeld is toch een stenen mok? Ik heb nooit echt goed naar die serie gekeken.
https://www.wehkamp.nl/efteling-thermo-beker-16153850/?CC=C25&SC=EFT&KAC=EF0
Ik vind het van beide wel een goed upgrade, de sjaal past met het blauw goed in de Winter Efteling kleuren. En de beker vind ik stijlvoller als de oude gele mokken.
Even een vraag over die beker, ik zag op instagram iemand ‘’klagen’’ dat je constant je kassabon bij de hand moest houden en of ze daar geen makkelijker systeem op konden verzinnen. Mag je die beker de hele dag bij laten vullen dan? Dat zou volgens mij ook nieuw zijn?
Stijngeene Universal heeft gewoon een barcode onder de beker zitten die gescand wordt. Makkelijker voor iedereen. Bonnentjes zijn zo 1995
Maar ze doen dus wel aan het refillen? Want dat deden ze vorig jaar niet toch?
Stijngeene Nou je kan hervullen maar je betaalt gewoon wel voor je chocomelk telkens.
Njit Dat snapte ik ook niet, ik dacht al even dat ze iets van amerikaanse parken overnamen.
Njit Omdat ze anders denken dat je steeds een nieuwe mok koopt.
Njit Ligt een beetje aan hoe zij het in hun systeem doen, maar bij de software die ik verkoop verifieren wij de aankoop datum en registeren we hoevaak het gebruikt wordt. Het bonnentje kan puur en alleen zijn om de datum te checken dat mensen er geen misbruik van maken. Universal kan bijvoorbeeld aangeven dat je per uur 1 keer een beker kunt ophalen en als je eerder gaat dat ze een pop-up krijgen waarin aangegeven wordt dat deze bezoeker het niet mag gebruiken.
Wat betreft efteling ga ik ervanuit dat ze simpel bij een datum checken houden
- Bijgewerkt
Eftelflags maar als de chocomelk even duur is met of zonder mok kan je toch net zo goed constant een mok kopen? Weet niet wat je ermee moet maar toch. Waarom hebben ze dan die bon nodig? Ik snap het even niet meer.
- Bijgewerkt
Stijngeene Chocomel met mok is duurder dan chocomel in een kartonnen beker. Is gewoon een slimme manier van upselling. Als je de mok hergebruikt dan betaal je het tarief van enkel chocomel. Maar omdat de kassamedewerkers niet kunnen zien of je de mok hergebruikt of nieuw meeneemt, immers is de mok gevuld met chocomel, moet je het bonnetje laten zien.
Eftelflags ah, nu snap ik het! Dat zag ik even over het hoofd! Bedankt voor de helder uitleg!
De Efteling plaatste zojuist het volgende bericht met enquête op Facebook. Ik denk dat hier vast ook wel wat mensen zijn die het leuk vinden om deze in te vullen.
Welke media gebruik jij?
Om meer te weten te komen over welke media bezoekers van de Efteling gebruiken, zijn vijf communicatiestudenten van de Fontys Hogeschool Tilburg bezig met een onderzoek.
Daarom stellen zij jullie graag een aantal vragen over dit onderwerp. Het invullen van deze enquête duurt slechts enkele minuten en kan via onderstaande link. Help jij ons mee?
https://fontysfeht.qualtrics.com/jfe/form/SV_0fG3gxOmlR2ooPr
Oh enne, pretpark.club word ook genoemd! Super tof!