- Bijgewerkt
Geen enkel buffet in Disney is 80 euro
Pym kitchen is 44 euro met drankje (met abo korting 37) of andere rond 38 euro met drankje.
Zeker niet goedkoop, maar ook niet onoverkomelijk. In eigen stad een bord stoofvlees met een drankje zit ik ook al snel aan 30 euro...
Dat Disney sowiso niet goedkoop is, dat is geweten. Maar er zijn naast de hele dure zaken, ook betaalbare restaurants als je je research wat doet ;-) En qua prijs kan je best wel als je wat flexibel bent in dagen er voor niet te veel geld er geraken. Mijn zus gaat met 3 mensen 1 nacht naar davy crocket binnenkort en betaalde 135 euro de man met overnachting en 2 dagen de 2 parken. Ik heb zelf in Disneyland Parijs 2 j gewerkt ( ondertussen dikke 10 j geleden ) en kan zeggen in die tijd van toen ik er werkte en nu veel veranderd is. Mijn franse collega´s toen vergeleken met hoe ze nu overkomen, zijnde vriendelijker en enthousiaster,...
De shows en animatie is ook pakken beter dan de andere Disney parken, ook vaak gezegd door buitenlandse toeristen. Dat de parken niet genoeg uitbreiden is een punt ik me ook aan stoor(de) maar men uiteindelijk wel aan het doen is nu. Alhoewel het Disneyland Park DRINGEND eens een mooie uitbreiding van doen heeft. Op dat vlak staan ze stil. Maar eerlijk is eerlijk : ben je ergens fan van, dan zie je de minder mooie dingen door de vingers aangezien er nog meer als genoeg is om de fans mee te pleasen. Ik redeneer ook zo, omdat ik het zalig vind zo vlakbij een Disney park te hebben zonder een vliegtuig te hoeven nemen. Neemt niet weg ik ook liever niet te veel schuttingen zie of...